آموزش افزایش بازدید سایت با استفاده از انجمن

آموزش افزایش بازدید سایت با استفاده از انجمن

یکی از کارهایی که مدیران وبسایت ها رو خیلی خسته میکنه افزایش بازدید سایت است .توی سایت بیگ تم مطالب خیلی زیادی در این باره نوشته شده مانند “۷ راه افزایش بازدید سایت” و “چگونه بازدید کننده هارا به سمت سایت خود جذب کنیم؟“.

خوب به نظر خودم بهترین راه افزایش بازدید یک وبسایت کار کردن با انجمن است. خوب حالا توی این قضیه 2 راه وجود داره :

کار کردن روی انجمن های بزرگ و یا ایجاد یک انجمن اختصاصی برای وبسایتتون. میخواهیم این دو مورد را بررسی کنیم تا ببینیم کدام به صرفه تر است.

آموزش افزایش بازدید سایت با استفاده از انجمن

 

کار کردن روی انجمن های بزرگ

از نظر من این راه بهترین راه ممکن است چرا که وقتی شما توی انجمن های بزرگ شروع به کار میکنید به دلیل اینکه این انجمن های بازدید های نجومی دارند میتوانند تا به سایت شما هم بازدید بفرستند.

چگونه از این انجمن ها بازدید بگیریم؟

خیلی راحت است . اولین کار اینه که توی انجمن ورد نظر شروع به کار کردن بکنید و رتبه ی خودتون رو بالا ببرید و تعداد پست هاتون رو توی انجمن افزایش دهید. طوری اگه یک تاپیک جدید زده بشه شما هم برید و توی اون تاپیک شرکت کنید و یک مطلب مفید بنویسید . دومین کاری که باید بکنید ایجاد امضای کاربر اس . سعی کنید وقتی که دارید امضای کاربری تون رو درست میکنید. اول یک لینک خالی ایجاد کنید به عنوان مثال دانلود قالب وردپرس و بعد یک بنر بزرگ 728 یا 468 بسازید و درون امضا قرار بدید بنر را هم طوری طراحی کنید که مخاطب را جذب کند نه دفع.

این اولین و بهترین راه برای افزایش بازدید است.

 

ایجاد یک انجمن اختصاصی برای وبسایتتون

این راه میتونه از روش اول تاثیر گذارتر باشه اما من به این دلیل میگم که گزینه اول بهتر است که در گزینه اول هیچ پولی نمیخواد خرج کنید اما برای گزینه دوم شما باید پول زیادی را برای مدیریت انجمن و پول پلیس انجمن و … بدید.

بهترین انجمن سازی که تا حالا وجود داشته ویبولتین است اما مشکل بزرگی که داره اینه که باید خریداری بشه یا اینکه نسخه نال شده استفاده کنید که برای سایت هایی که با هاست وارز کار میکنند پیشنهاد میشه.پس اگه هاست وارز نداشته باشید باید حتما نسخه اصلی رو خریداری کنید.

حالا فرض میکنیم که انجمن رو بدون مشکل راه اندازی کردیم

الان دیگه شما باید فقط روی انجمن کار کنید و برای انجمن خودتون کاربر جذب کنید و دنبال افرادی باشید که مسئولیت های انجمن شما مانند پلیس انجمن ، استاد و … رو به عهده بگیره که اگه ازتون پول نخواد که خیلی عالی میشه.

اگه روی انجمتون زیاد کار کنید صد در صد نتیجه کارتون رو در دراز مدت می بینید.

 

خوب من دوتا راه رو معرفی کردم.

حالا نظر خودتونه که کدوم راه بهتره.

موفق و پیروز باشید.

منبع : بیگ تم

یک نظر

  1. امیر جوان

    […]
    سایتی برای افزایش بازدید سایت به صورت پاپ اپ به صورت رایگان . افزایش رتبه در گوگل و الکسا . تبادل لینک رایگان . به زودی سیستم کسب در امد نیز راه اندازی خواهد شد .

  2. MJ

    سلامیه یه سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدید
    آدرس هاست دانلودم رو عوض کردم و میخوام لینک فایل ها رو عوض کنم
    برای اینکار از کد زیر استفاده کردم در phpmyadmin در بخش wp_posts
    UPDATE wp_posts SET post_content = REPLACE(post_content, ‘textdl.net’, ‘dl.textdl.com’);
    اوکی رو میده اما لینک ها تغییری نکردن از افزونه search & replace هم استفاده کردم بازم نشد
    میتونید کمکم کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *