آموزش حذف , پنهان یا مخفی کردن نسخه ی وردپرس

آموزش نمایش ندادن ورژن وردپرس

آموزشی و هکی که از وردپرس امروز می خوام بهتون معرفی کنم یک آموزش حرفه ای هستش با عنوان حذف یا نمایش ندادن ورزن وردپرس می باشد. اگر ما ورژن یا نسخه ی وردپرس رو نذارین که نمایش داده بشه چه فایده هایی داره که در ادامه بحث بهتون میگم. برای این کار باید کمی به فایل های قالبتون مسلط باشید که خیلی کار دشواری نیست. قالب شما از چند فایل تشکیل شده کا یکی از ان ها فایل فانکشن می باشد Functions.php در این آموزش باید کدی را داخل این فایل قرار بدیم که از نمایش وردژن وردپرس جلوگیری کنه.

خوب چرا باید ورژن وردپرس رو مخفی کنیم ؟ ممکن اسن به دلایلی قالب شما با نسخه ی جدید وردپرس سازگار نباشد( البته خیلی کم پیش میاد ) , یکی از مهم ترین دلایل برای این کار امنیت وردپرس هستش وقتی که یک هکر به سایت شما حمله می کند ابتدا اولین کاری که انجام میده اینه که نسخه ی وردپرس رو پیدا میکنه و بعدش کارش رو ادامه میده یعنی مهترین گزینه و اولین چیزی که بهش احتیاج داره نسخه ی وردپرس هستش.

خوب بریم سراغ کدی که نسخه ی وردپرس رو برامون مخفی می کنه , فایل فانکشن قالبتون رو باز کنید و کد زیر را بهش اضافه کنید. کد رو در همون ابتدای فایل بعد از

<?php

وراد کنید.

function wpbeginner_remove_version() {
return '';
}
add_filter('the_generator', 'wpbeginner_remove_version');

امیدورادم که این آموزش براتون مفید بوده باشه… منتظر آموزش های بعدی باشید.

آرزومند بهترین ها برای شما …

لینک کوتاه: https://bigtheme.ir/?p=956

منبع: bigtheme.ir

یک نظر

  1. محمد

    با سلام
    خیلی ممنون از مطلب مفیدتون.
    هرکاری میکنم این ورژن بازم دیده میشه.مرورگر رو این مسئله تاثیر نداره؟چون قبلنا وقتی از ورژن پایین تر فایر فاکس استفاده میکردم مشاهده نمیشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *