افزونه مقابله با اسپمرها در وردپرس

افزونه مقابله با اسپمرها در وردپرس

وقتی که شما برای اولین بار وردپرس رو روی سایتتون نصب می کنید بدون شک در بخش افزونه ها افزونه ای غیر فعال رو با نام Akismet می بینید ، خیلی ها فکر میکنند که این افزونه الکی بوده و فقط جهت تبلیغ در دایرکتوری وردپرس قرار گرفته اما خبر ندارند که Akismet بزرگترین و حرفه ای ترین افزونه مقابله با اسپمر هاست و سایت شما را از دست هر نوع اسپمی باشد راحت می کند.

افزونه مقابله با اسپمرها در وردپرس

دیگر قرار نیست دیدگاه های اسپم ارسال شود. خوب این یک جمله می تونه به مدیران سایت های وردپرس آرامش بده چرا که همه دنبال این هستند که هیچ نوع اسپمی برایشان نیایند چون واقعا پاک کردن آن ها خیلی دنگ و فنگ دارد.

حالا چطوری Akismet اسپم رو تشخیص میده؟

بعد از اینکه نظری ارسال می شود این افزونه این نظر را با استفاده از سرور های قدرتمند خود جستجو و آنالیز میکند تا ببیند آیا این نظر سالم است یا جفنگ. اما باز هم این افزونه خودسرانه عمل نمی کند و به شما هم حق انتخاب می دهد که آیا می خواهید این نظر پاک شود یا نه؟ اما Akismet نظر ها را به گونه ای برای شما نمایش می دهد تا شما در زمان حذف آن ها دچار اشتباه نشوید .

از جمله امکانات این افزونه:

  • رنگی شدن لینک ها برای جلوگیری از تائید اشتباه
  • مایش دیدگاه های اسپم شده توسط مدیر
  • ذخیره د یدگاه های جفنگ به مدت مشخص
  • و …

برای استفاده از این افزونه باید یک api از سایت Akismet دریافت کرده و آن را در تنظیمات افزونه وارد کنید .

راستی چیزی که قابل توجه است اینه که تا الآن 22,625,250 دانلود داشته و این نشانگر این است که Akismet رو بیشتر افراد در سیستم وردپرس خود نصب دارند.

لینک دانلود Akismet

امیدوارم لذت برده باشید.

با تشکر

منبع : بیگ تم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *