انتخاب هاست

راهنمایی برای انتخاب یک هاست خوب برای ساخت سایت؟

چگونه یک هاست خوب انتخاب کنیم؟

قدم اول برای ساخت وب سایت انتخاب یک هاست بهینه است. امروزه با پیشرفت اینترنت در کشورمان شرکت های فروش هاستینگ بسیار زیادی به وجود آمده اند. اما کدام یک برتراست؟

برای انتخاب هاست بهینه من برای شما راه کاری در نظر گرفتم.ابتدابه چند سایت معروف سرزده واز مدیر سایت بپرسیداز چه هاستی استفاده می کند.وهاست آن ها چه خصوصیاتی دارد.خوب حتما هرکدام از آن ها یک هاست با خصوصیات مختلف به شمامعرفی می کنند.تا اینجا شما هنوزبه نتیجه مطلوبی دست نیافته اید.حال وقت آن رسیده که خود دست به کار شوید.شما باید در مورد هرکدام از هاستینگ هایی که به شما معرفی شده تحقیق کنید.

تحقیق کنید درمورد:

تعداد کاربران هر هاستمیزان رضایت کاربرانسرعت هاستینگ امنیتامکانات هاست:بیشتر است یا کمتروازهمه مهمتر همیشه در دسترس بودن هاست زیرا درغیر این صورت ممکن است اعتماد کاربران و موتور های جستجو نسبت به شما از بین برود.

ومواردی دیگر که می توانید به این فهرست بیافزایید.می توانید با پرسش و پاسخ ازمدیران سایت ها و یا با مراجعه به سایت خود شرکت فروش هاستینگ به این اطلاعات دست یابید.

یک نکته مهم:دوستان عزیز اگر قصد خرید یک هاست رو دارید ابتدا باید ببینید چیزی برای عرضه داریدیعنی حرفی برای گفتن دارید.درغیر این صورت نیازی به خرید هاست نیست وقتی حرفی برای گفتن یا محصولی برای فروش ندارید لازم نیست برای هاست، پولی پرداخت کنید.به جای اون می تونید از هاست رایگان استفاده کنید که الان شرکت های زیادی این خدمات روعرضه می کنند.حالا من یکی از این شرکت ها رو که تونسته میان ایرانی ها جا باز کنه به شما معرفی می کنم.هاست پی سی شیرد.شما می تونیدازاین خدمات استفاده کنید جهت ساخت یک سایت،شاید در آینده چیزی برای عرضه داشته باشید،اون وقت می تونید هاست پولی بخرید وتا اون موقع با استفاده از هاست رایگان می تونید نحوه استفاده از امکانات هاست رو به صورت رایگان یاد بگیرید تا وقتی که هاست پولی خریدید بتونید به راحتی با امکاناتش کار کنید.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *