قرار دادن تصویر در نتایج گوگل

قرار دادن تصویر در نتایج گوگل

در این بخش از آموزش وردپرس می خوام نحوه ی قرار دادن تصویر در نتایج گوگل برای سایت ها وردپرس رو یاد بدم , یک از روش های جذب بازدید کننده و بخاطر سردن سایت اگر توجه کرده باشید در برخی جست و جوهایی که در گوگل انجام میدیم بعضی ها در کنارشون یه تصویر قرار داره که اغلب یا لوگوی سایت رو قرار میدن یا تصویر مدیر سایت.

برای قرار دادن تصویر در نتایج گوگل کار زیادی لازم نیست انجام بدید , ابتدا کد زیر رو به فایل header.php قالب وردپرس خودتون اضافه کنید در این کد به صورت آزمایشی آدرس پروفایل گوگل پلاس ما قرار داده شده که باید به آدرس Google plus profile خودتون تغییر بدید اگر حساب gmail داشته باشید حتما باید نمایه گوگل پلاس رو نیز برای خودتون ایجاد کنید.

<link rel="author" href="https://plus.google.com/u/0/116256316300503287395/posts" />

اگر فایل هدر شما کدهای زیادی داره و نمی خواهید فایل header.php زیاد شلوغ بشه می تونید کد زیر رو به جای کد بالا در فایل Functions.php کپی کنید.

add_action('wp_head', 'add_google_rel_author');
function add_google_rel_author() {
echo '<link rel="author" href="https://plus.google.com/u/0/116256316300503287395/posts" />';
}

بعد  کافیه به  google plus profile خودتون برید و در بخش درباره نام سایت خود را وارد کنید و منتظر باشید تا گوگل اقدامات لازم برای نمایش تصویر در کنار نتایج جست و جوی سایت شما تصویر رو نمایش بده تمصویری که نمایش داده میشه تصویری هست که برای نمایه گوگل پلاس خود انتخاب کرده اید.

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: قرار دادن تصویر در نتایج گوگل | هیپ دیزاین

  2. پینگ‌بک: آموزش سئو قرار دادن عکس در نتایج گوگل| قالب های وردپرس

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *