نحوه ی آپلود بیتشتر از حد تایین شده در وردپرس

آموزش آپلود بیشتر از مقدار تایین شده در وردپرس

شاید برای شما هم این مشکل پیش امده باشد که نتوانید در وردپرس فایلی را با حجم زیاد روی هاست خود اپلود کنید. امروز می خوام نرم افزاری را به شما معرفی کنم که می تونید با استفاده از اون در وردپرس هر فایلی را با هر حجمی به راحتی روی هاست خود آپلود کنید. نام این نرم افزار قدرتمند smartFtp می باشد که امکانات فوق العاده ای داره. امکانات و ویژگی های نرم افزار SmartFtp خیلی زیاده که مهمترین اون ها که در این آموزش جا داره توضیح داده میشه , با استفاده از این نرم افزار آپلود شما می توانید هاست خود را به طور کلی کنترل کنید به جز برخی , از ویژگی های مهم نرم افزار می توان سرعت اپلود آن اشاره کرد. همچنین می توانید با این نرم افزار داخل هاست خود پوشه و فایل ایجاد کنید یا آنها را حذف کنید.

در تصویر زیر آموزش کار با نرم افزار مشخص هستش :

شما هم این مشکل پیش امده باشد که نتوانید در وردپرس فایلی را با حجم زیاد روی هاست خود اپلود کنید. امروز می خوام نرم افزاری را به شما معرفی کنم که می تونید با استفاده از اون در وردپرس هر فایلی را با هر حجمی به راحتی روی هاست خود آپلود کنید.

خوب در قسمت شماره ی یک باید آدرس هاستتون رو بنویسید ( مثلا : www.examp.com/cpanel یا آدرس آی پی IP به صورت 194.235.14.3 ) سپس نام کاربری رو در کادر شماره ی 2 وارد کنید و در کادر شماره ی 3 پسووردتون را وارد کنید و در اخر مقدار کادر شماره ی 4 یعنی port رو 21 قرار دهید البته به صورت پیش فرض 21 هستش اگه نبود خودتون بنویسید. بعد از اینکه اطلاعات را دقیق وارد کردید در کادر شماره ی یک که آدرس هاست رو نوشتید یه آیکون سبز هستش روی اون کلیک کنید یا اینتر رو بزنید تا وارد روت هاست بشید حال هر کجا که دوست دارید فایلتون را آپلود کنید.

امیدوارم مفید بوده باشه. آرزومند بهترین ها برای شما …

لینک کوتاه : https://bigtheme.ir/?p=656

منبع: www.bigtheme.ir

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: طراحی سایت،سئو،تیپ تاپ وبطراحی سایت،سئو،تیپ تاپ وب

  2. پینگ‌بک: نحوه افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه | دینا وب هاست

  3. پینگ‌بک: نحوه افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه| قالب های وردپرس

یک نظر

  1. هادی قربانی

    خوب مسیر مشخص هست دیگه.
    به فرض شما در روت یک پوشه ایجاد کردی به نام fileha و یک فایل با نام test.zip آپلود کردید داخل پوشه مسیرش میشه
    sitename.com/fileha/test.zip

  2. 0012

    من فایل هامو اپلود می کنم اما نمیدونم لینک شون رو چجوری بگیرم بزارم رو سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *