مزایای قالب سبک برای سئو سایت

مزایای قالب سبک برای سئو سایت

برای خواندن “مزایای قالب سبک برای سئو سایت” به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. باسلام من محمد سونار هستم و این اولین پست من در سایت بیگ تم است. من امروز میخواهم به یکی از عوامل مهم در سئو سایت بپردازم. و ان قالب سایت است شاید الان بگویید که قالب سایت چه ربطی به سئو سایت دارد باید بگویم که خیلی خیلی ربط دارید.یک قالب سایت باید طوری باشد که از همه نظر خوب باشد یعنی زیبایی در کنار سبک بودن را دارا باشد. و در ضمن برای موتور های جست و جو هم بهینه باشد.

الان یک مثال برای شما عزیزان میزنم سایت دانلود ها یکی از بهترین سایت های ایران است. و با این که روزانه بیش از چند هزار بازدید کننده دارد ولی هیچ وقت قالب سایت کند نمیشود و همه ما با هر نوع سرعت اینترنت میتوانیم به راحتی به داخل سایت برویم. ودر این حال هم قالبی زیبا و قشنگ دارد.پس باید بگویم که یک قالب سایت ۵۰ درصد بازدید سایت را تامین میکند و ۵۰ در صد دیگر را هم ما با مطالب خودتامین میکنیم.در نتیجه قالب زیبا در عین سبک بودن میتواند ما را به رویای خود در داشتن یک سایت خوب و دلچسب در دنیای وب برساند. اما باید بگویم که ما هم باید با مطالب خوب خود به ان کمک کنیم. پیروز و سربلند باشید.محمد سونار

“کپی فقط با ذکر منبع مجاز میباشد”

“با نظرات خود ما را در این راه همراهی فرماید”

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: افزایش بازدید سایت

  2. پینگ‌بک: آموزش افزایش بازدید سایت

  3. پینگ‌بک: آموزش افزایش بازدید سایت| قالب های وردپرس

یک نظر

  1. هادی قربانی

    سلام
    اون گزینه در قسمت تنظیمات / خوادن هست می تونید برید به بخش خوانده که در قسمت پایین قرار داره و اونجا اگر تیک داشت تیکش و بردارید و تنظیمات رو ذخیره کنید.

  2. حسین

    سلام.
    من یه سوال جدا دارم
    وقتی داری تو وردپرس ثبت نام میکنی یه گزینه داره که اجازه دسترسی به گوگل رو میپرسه.
    من اون تیک رو غیر فعال کردم(چون هنوز سایتم کامل آماده نشده)
    بعد از آماده شدن چجوری میتونم فعالش کنم؟
    اصلا اون تیکه اهمیتی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *