نمایش مطالب مرتبط به صورت تصادفی توسط هک

در خدمتتون هستیم با یکی دیگر از هک های وردپرس در این بخش شما رو با نحوه نمایش مطالب تصادفی که مرتبط هستن رو آشنا خواهیم کرد , مرتبط بودن یعنی مطالب یک دسته بندی خاص شاید شما در یک دسته بندی بیش از 100 ها مطلب دارید پس ممکن است برخی کاربران نتوانند مطالب قبلی شما را پیدا کنند با این روش می توانید مطالب و به صورت تصادفی در دید کاربران سایتتون قرار بدید.

نمایش مطالب مرتبط به صورت تصادفی توسط هک در بخش آموزش وردپرس

در این آموزش قصد داریم مطالبی که مربوط به یک دسته بندی است را به صورت تصادفی توسط هک وردپرس به شما عزیزان آموزش دهیم .

کد نمایش مطالب تصادفی مرتبط در وردپرس

<?php
$related = get_posts( array( 'category__in' => wp_get_post_categories($post->ID), 'orderby' => 'rand' , 'numberposts' => 3, 'post__not_in' => array($post->ID) ) );
if( $related ) foreach( $related as $post ) {
setup_postdata($post); ?>

<a href="<?php the_permalink() ?>" title="<?php the_title(); ?>">
<?php the_post_thumbnail(array(243,150)); ?></a>

<?php }
wp_reset_postdata(); ?>
عملکرد این کد بسیار واضح است و به صورت رندوم از آن موضوع مطالبی را به صورت مطالب مرتبط نمایش میدهد . جالبی این کد این است که سایز تصاویر نیز برای مطالب مرتبط در نظر گرفته شده است و با کمی دستکاری در کد میتوانید سایز تصاویر بند انگشتی را تغییر دهید و به نمایش بگذارید.
خب حالا بعضی از دوستان سوالی برایشان مطرح شده است که این کد را در کجای قالب خود قرار دهند . برای اینکار کافیست کد مورد نظر را در فایل single.php  بعد از کدهای نمایش مطلب  و قبل از کد دیدگاه ها قرار دهید که ما بین دیدگاه و مطلب باشد .
موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *