افزونه سئو ایندکس مطالب رمزدار وردپرس

افزونه سئو ایندکس مطالب رمزدار وردپرس

افزونه ای که اینبار در بخش افزونه های کاربردی وردپرس می خوام معرفی کنم افزونه سئو ایندکس مطالب رمزدار وردپرس wp parsi lovely bot هستش که واقعا کاربردی و یک افزونه ی خوب برای سئوی سایت هستش , این افزونه برای سایت هایی می باشد که برخی مطالبشون رمز داره و فقط کسانی که رمز عبور رو میدونن می تونن مطلب رو ببینن.

افزونه سئو ایندکس مطالب رمزدار وردپرس توسط موتور جست وجو

قابلیت رمزدار کردن مطالب در هر سیستمی موجود می باشد که یکی هم مدیریت محتوای وردپرس هستش , وقتی ما در سایت خود یک مطلب خصوصی منتشر می کنیم حالا برای اعضای سایت و یا کاربران اشتراکی سایت فقط این افراد قادر به مشاهده ی این مطالب هستند موتورهای جست و جوگر نیز به دلیل اینکه این مطالب رمزدار هستن دیگر با این مطالب کاری ندارند و هیچ وقت آنها را ایندکس نمی کنند.

افزونه سئو ایندکس مطالب رمزدار وردپرس توسط موتور جست وجو

اگر شما هم در سایت خود همچین مطالبی دارید بهتره که این افزونه رو نصب کنید و از ایندکس نشدن این نوع مطالب جلوگیری کنید , بله همون طور که متوجه شدید موتورهای جست و جوگر مثل گوگل , یاهو , بینگ و … هم به مطالبی که رمزدار هستند دسترسی ندارند و این سبب میشه که این نوع مطالب در پایگاههای موتور جست و جوها ایندکس نشه و هیچ وقت مطالب شما در نتایج این جست و جو گرها دیده نشه.

این افزونه توسط دست اندرکاران وردپرس فارسی ارائه شده که جای تشکر داره از این دوستان و بهشون خسته نباشید میگیم بابت همه ی زحماتی که برای وردپرس فارسی انجام میدن.

یک نظر

  1. تور چت

    عجبا مدیران سایت در تلاشن محتویات سایتشون ب اشتراک گذاری بشه یک نمونه مثل شما ..اونوقت بیان جلوشو بگیرن (:
    با کلی هزینه سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *