امروز قالب شخصی و وبلاگی tutorial وردپرس رو براتون آماده کردم tutorial یک قالب فوق العاده و بی نظیر در زمینه ی وب سایت های شخصی و وبلاگی می باشد

قالب شخصی و وبلاگی tutorial وردپرس

سلامی گرم به همه کاربران عزیز سایت , امروز قالب شخصی و وبلاگی tutorial وردپرس رو براتون آماده کردم tutorial یک قالب فوق العاده و بی نظیر در زمینه ی وب سایت های شخصی و وبلاگی می باشد که دارای امکانات فراوانی می باشد , این قالب شخصی دارای پنل تنظیماتی حرفه ای می باشد که می تونید با استفاد از پنل تنظیمان کنترل قالب رو در دست بگیرید پنل تنظیماتی کاملا فارسی می باشد. همچنین دارای دو بخش ابزارک در سایدبار و فوتر می باشد که می توانید ابزارک های دلخواهتون رو اضافه کنید. از دیگر امکانات قالب این که به راحتی می تونید کد گوگل آنالیز وب سایتتون رو با استفاده از قسمت تنظیمات قالب وارد کنید و همچنین کلمات کلیدی سایت ,  توضیح و … رو اعمال کرد. پشتیبانی از تصاویر شاخص رو هم داره , سازگاری با مرورگر های روز دنیا . تصویر زیر مربوط به صفحه ی  اصلی قالب می باشد که یه قسمتی از تصویر پنل تنظیماتی رو نشون میده :

قالب فوق العاده ای و اینکه دارای سئوی خوبی هستش و میشه ازش در زمینه های آموزشی , موضوعات شخصی , وبلاگ نویسی , مقاله , برنامه نویسی , آی تی استفاده کرد.

واقعا قالب فوق العاده ای و اینکه دارای سئوی خوبی هستش و میشه ازش در زمینه های آموزشی , موضوعات شخصی , وبلاگ نویسی , مقاله , برنامه نویسی , آی تی استفاده کرد. اگه مشکلی داشتید در قسمت دیدگاههای همین پست مطرح کنید.

خوب دوستان امیدوارم این قالب براتون مفید بوده باشه. آرزومند بهترین ها برای شما …

اینم لینک دانلود رایگان قالب :

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/tutorial.zip bottom_text=”قالب فارسی شخصی و وبلاگی وردپرس”]دانلود رایگان[/button_download]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *