ویژگی نرم افزار ایمیل مارکتینگ

سلام خدمت دوستان عزیز
پس از آشنایی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ به بررسی ویژگی های این نرم افزار می پردازم:

  • خروج از عضویت

در نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ این ویژگی وجود دارد که اگر دریافت کننده ی ایمیل ،علاقه ای به مطالب شما نداشت و نمیخواست مطالب شما را دریافت کند به راحتی می تواند از عضویت در خبرنامه ی شما خارج شود ،و با لغو عضویت خود،دیگر از طرف شما ایمیلی دریافت نمی کند و مزیت آن ،این است که دیگر به فکر اسپم کردن ایمیل شما نمی افتد.

  • جمع آوری آدرس ایمیل توسط وب فرم

شما ممکن است از هر طریقی به دنبال جمع آوری آدرس ایمیل افراد باشید و ایمیل افرادی را که به موضوع سایت و کسب و کار شما علاقه مند هستند را جمع آوری نمایید.همیشه پنل ایمیل خود را به روز نمایید.نرم افزار ایمیل مارکتینگ این امکان را فراهم می کند که با قرار دادن وب فرم در سایت خود،آدرس ایمیل های بیشتری را جمع نمایید.

  • سیستم دوره ای ارسال ایمیل

یکی دیگر از امکانات و ویژگی های نرم افزار ایمیل مارکتینگ،سیستم اتو ماتیک ارسال دوره ای ایمیل می باشد.99 درصد از بازدیدکنندگان در اولین باری که از سایت شما بازدید می کنند،خرید نمی کنند،آنها حتی در دومین بار هم ممکن است این کار را انجام ندهند و از سایت شما خریدی انجام ندهند،پس لازم است برای فروش محصولات خود بارها بارها با آنها تماس برقرار کنید،که نرم افزار ایمیل مارکتینگ ،با ارائه سیستم اتوماتیک دوره ایی ایمیل،این کار را انجام می دهد.

  • شخصی سازی ایمیل

شما می توانید با استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ به شخصی سازی ایمیل ها بپردازید،این امکان وجود دارد که از نام افراد در موضوع ایمیل های خود استفاده نمایید،این کار باعث جلب توجه هر چه بیشتر دریافت کننده ایمیل می شود و او را برای خواندن ایمیل شما تحریک می کند.

  • ارسال اتوماتیک ایمیل

شما می توانید برای صرفه جویی در زمان خود برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی،از نرم افزار ایمیل مارکتینگ مکانیزه استفاده کنید و سیستم ارسال ایمیل خود را اتوماتیک نمایید و در کسب و کار خود موفق باشید و آن را به بهترین صورت انجام دهید.

در این مطلب به ویژگی های نرم افزار ایمیل مارکتینگ پرداختم
در مطالب بعدی با من همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *