تصورات غلط در مورد بازاریابی شبکه ای،قسمت اول

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های مارکتینگ و بازاریابی در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از این اموزش ها و اینبار در مورد بازاریابی شبکه ای صحبت میکنیم.دوستان عزیز در بازاریابی شبکه ای همیشه تصورات غلطی وجود داشته است که سبب میشده که مردم از این بازاریابی زده شده و به آن توجهی نداشته باشند

دوستان عزیز اگر این نگرش‌ها و تصورات غلط قدیمی را در مورد این نوع بازاریابی کنار بگذاریم، بازاریابی شبکه‌ای یک روش مناسب برای شروع یک کسب‌وکار پاره‌وقت است و اولین قدم برای موفقیت در این راه میباشد که میتواند برای کار شما بسیار مفید و موثر باشد، تشخیص حقیقت آن از تصورات نادرستی است که درمورد آن وجود دارد. در ادامه‌ چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج شده است و دلایل نادرستی آن‌ها بیان می‌شود.

  • بازاریابی شبکه ای نوعی بازاریابی خلاف قانون است

برخی از مردم معتتقدند که بازاریابی شبکه ای همان شرکت های هرمی است و غیر قانونی است اما بازاریابی شبکه‌ای کاملا متفاوت از شرکت‌های هرمی است.روش کار شرکت‌های هرمی به این صورت است که افراد با پرداخت مقداری پول هرچند کم یا زیاد عضو شرکتی می‌شوند تا در آینده با به عضویت در آوردن چند نفر که میشوند زیر شاخه آن ها و رشد زیرمجموعه مشتریان به چند برابر حق عضویت دست پیدا کنند. آن‌ها محصولی را نمی‌فروشند، پول‌های افراد را جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند، اما بازاریابی شبکه‌ای به تولید کمک می‌کند و باعث پیشرفت اقتصادی جامعه می‌شود.

  • تنها مدیریت کسب و کار با این روش بازاریابی موفق خواهد بود

دومین مورد این است که آن ها تصور میکنند تنها مدیریت در این روش بازاریابی موفق خواهد بود اما در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای موفق، درآمد وابسته به تلاش است و هیچ ارتباطی با موقعیت ندارد. اعضا بدون در نظرگرفتن موقعیت‌شان هر اندازه که تلاش کنند درآمد به‌دست خواهند آورد و این اصلا اهمتیتی ندارد که فرد مورد نظر مدیر است و یا کارمند جز است

در ادامه همراه من باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *