بازاریابی موتورهای جستجو

سلان خدمت دوستان عزیز
در این مطلب به بررسی بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing – SEM) که یکی دیگر از بازاریابی های اینترنتی است می پردازیم.
یکی از آشناترین و مهم ترین موتورهای جستجو همانطور که همه با آن آشنا هستیم موتور جستجوی گوگل است که اهمیت بسیاری در این بازاریابی دارد.
اگر وب سایت شما در موتورهای جستجو جایگاه بالایی داشته باشد هنگام سرچ مطالبی متناسب با مطالب سایت شما,حتما بازدید کننده زیادی خواهید داشت و مشتریان شما روز به روز افزایش پیدا خواهند کرد.

بازاریابی موتورهای جستجو شامل دو روش رایگان و پولی می باشد که به توضیح و معرفی آنها می پردازیم.

  • روش اول موتورهای جستجو (Search Engine Optimization – SEO) می باشد که به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است که از این طریق باعث می شود که موتورهای جستجو بازدید کنندگان بیشتری برای شما ارسال کنند که این مورد وابسته به شماست که هرچه بهتر حرفه ای تر وب سایت خود را بهینه کنید و از این طریق بازدیدکنندگان زیادی را برای شما  فراهم می کند.که در این صورت به راحتی شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را آغاز کرده و گسترش دهید و به فروش کالاهای اینترنتی خود بپردازید.
  • روش دوم موتورهای جستجو ( ppc -Pay-Per-Click) می باشد که در این روش یه ازای هر ارجاع بازدیدکننده به وب سایت شما هزینه ای به موتورجستجو پرداخت می شود.

دو روش موتورهای جستجو را بررسی کردیم که در روش اول در بلند مدت می توان نتیجه کار را دید و بدون هزینه می باشد اما در روش دوم در همان لحظه یعنی فورا می توان نتیجه کار را مشاهده کرد ولی دارای هزینه می باشد.پس انتخاب برعهده شماست که کدام را انتخاب کنید و در کسب و کارآنلاین خود موفق شوید.در واقع یکی از مزایای روش بازاریابی موتورهای جستجو بدون هزینه بودن آن است که به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای می توان در کسب وکار اینترنتی خودموفق باشید اما با صبر و حوصله زیرا زمان بر است.

از همراهی شما عزیزان متشکرم
با آرزوی موفقیت برای شما

منبع: بیگ تم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *