کسب و کار ، بازاریابی رو به درون

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت دوم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های بازاریابی رو به درون چیست؟ در قسمت نهایی همراه شما دوستان عزیز هستیم.در این سری از آموزش ها در مورد این نوع بازاریابی صحبت میکنیم و روش های ان و همچنین نکاتی مهم موجود در ان را بررسی میکنیم پس تا انتها با من همراه باشید دوستان

موارد بعدی که در موضوعات اصلی وجود دارد به شرح زیر است:

  • مورد دیگر در این زمینه چندکاناله بودن است همانطور که ممکن است بدانید بازاریابی رو به درون به طور طبیعی چند کاناله است زیرا باید از جایی که مردم هستند و کانالهای مختلفی که آنها می خواهند با شما تعامل برقرار سازند به مردم نزدیک شوید.
  • مورد نهایی هم ادغام میباشد دوستان عزیز باید توجه کنید که ابزار انتشار و تجزیه و تحلیل مانند یک دستگاه روغن کاری شده همه با هم کار میکنند و به شما این امکان را می دهند بر انتشار محتوای مناسب، در جای مناسب و در زمان مناسب تمرکز کنید.

حال در ادامه میپردازیم به عملیاتی که در این زمینه وجود دارد و 4 نمونه از این عملیات را مورد بررسی قرار میدهیم:

دوستان عزیز مورد نخست در این زمینه جذب است.دوستان باید توجه کنید که ما هر ترافیکی را برای وب سایت نمی خواهیم، بلکه ترافیک صحیح، موثر و اثربخش مورد نیاز ما و وب سایت ماست. در واقع می خواهیم کاربرانی در دنیای اینترنت به وب سایت ما هدایت شوند که به احتمال زیاد در نهایت به مشتریان بالفعل ما و مشتریان راضی تبدیل گردند. اما آنها دقیقاً چه کسانی هستند؟ نکته مهم این است که ما این مشتریان و کاربران را بشناسیم حال باید توجه کنید که مشتریان ایده آل ما، به عنوان افراد خریدار یا buyer personas شناخته می شوند و در اینجا منظور افرادی هستند که زمینه کاری یا علاقه مندی آن ها با کسب و کار شما مرتبط است. نوعی مشتری خاص هستند که اهداف، چالش ها، رایج ترین ایرادات به محصولات و خدمات و همچنین اطلاعات شخصی و جمعی در میان همه اعضای آن مشترک است .در واقع خریداران شما افرادی هستند که در اطراف کسب و کار شما قرار دارند و در همه حالات به کسب و کار شما توجه خاصی دارند.

حال که جذب کاربران را مورد بررسی قرار دادیم باید مهمترین ابزار های موجود در این زمینه را بررسی کنیم این ابزار ها عبارتند از:

  • اولین مورد در این زمینه وبلاگ نویسی است دوستان عزیز بازاریابی رو به درون با وبلاگ نویسی شروع می شود.در صورتی که پیشتر نیز تجربه داشته باشید میدانید که وبلاگ بهترین راه برای جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما می باشد. به منظور رسیدن به مشتریان بالقوه ی درست شما باید محتوای آموزشی ایجاد کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید.
  • مورد بعدی در این زمینه رسانه های اجتماعی است.دوستان عزیز شما باید محتوای قابل توجه و اطلاعات ارزشمند در وب سایت های شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید تا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید زیرا این مشتریان برای شما بسیار مهم هستند، در سایت هایی که در آن خریداران ایده آل شما وقت خود را صرف می کنند تعامل ایجاد کنید و آن ها را به خرید بیشتر راهنمائی نمائید
  • مورد بعدی در این زمینه کلمات کلیدی است.دوستان عزیز در اکثر موارد مشتریان شما فرایند خرید آنلاین را با استفاده از یک موتور جستجو شروع می کنند و با موتور های جست و جو پا به این فرآیند میگذارند بنابراین باید مطمئن شوید زمانی که جستجو می کنند نام شما به طور برجسته ای در ابتدای جست و جو های آن ها ظاهر می شود. برای رسیدن به این مهم ، شما باید با دقت و تحلیل کلمات را انتخاب کنید. صفحات خود بهینه سازی کنید، محتوا ایجاد کنید و اطراف اصطلاحاتی که خریداران ایده آل شما جستجو می کنند لینک هایی درست کنید.یعنی در حالت کلی سئو خوبی داشته باشید.

در ادامه همراه من باشید دوستان

منبع: بیگ تم مرجع آموزش ایمیل مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *