بازاریابی رو به درون

بازاریابی رو به درون چیست؟قسمت چهارم

سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های بازاریابی رو به درون در قسمت نهایی همراه شما دوستان عزیز هستم دوستان عزیز در صورتی که با من همراه بوده باشید میدانید که در 4 قسمت این بازاریابی را به صورت کاملا حرفه ای و جامع و کامل مورد بررسی قرار دادیم.حال در این قسمت نهایی به بررسی موارد باقی مانده از این نکات میپردازیم.دوستان تا انتها با من همراه باشید

مورد بعدی در زمینه این عملیات نزدیک کردن است.دوستان شما باید اطمینان داشته باشید که در مسیر صحیح هستید.شما در اقداماتی هوشمندانه تا بدین جا بازدید کننده را جذب و تبدیل به مشتریان بالقوه کرده اید. اما حالا باید آنها را تبدیل به مشتریان خود کنید که مهمترین مرحله است. چگونه می توانید به طور موثر به این مهم دست یابید؟ ابزارهای بازاریابی خاصی می تواند در این مرحله استفاده شوند.که در ادامه به بررسی آن ها میپردازم

این ابزار های گفته شده عبارتند از:

  • امتیاز دهی مورد اول است.دوستان عزیز شما موفق به ایجاد تماس هایی با کاربران خود شده اید، اما از کجا می دانید کدامیک از آنها آماده صحبت با تیم فروش شرکت شما هستند؟ با استفاده از نمایش عددیِ و آماری آمادگی فروش یک مشتری بالقوه می توان این روند را حدس زد.
  • مورد دوم در این زمینه پست های الکترونیکی است.شما باید پاسخ این سوال را بدانید که چه کار می کنید اگر یک بازدید کننده بر “فراخوان به عمل” کلیک کند؟ یک فرم پر کند یا کتاب الکترونیکی رایگان را دانلود کند؟ اما هنوز آماده نباشد مشتری شما شود؟ راه حل پست های الکترونیکی پرمحتوای شما هستند
  • مورد سوم حلقه گزارش است.دوستان عزیز به این پرسش پاسخ دهید که چگونه می دانید که کدامیک از تلاش های بازاریابی به آوردن بیشترین مشتری بالقوه به وب سایت شما منجر می شود؟ آیا تیم فروش به طور مؤثر بازدید کنندگان را به مشتریان تبدیل کرده است و یا در این راه شکست خورده اند؟ ادغام با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل کنید که تیم های فروش و بازاریابی چقدر خوب با هم کار کرده اند.

حال مورد بعدی در زمینه عملیات که مورد نهایی این آموزش است علاقه مند سازی میباشد.دوستان عزیز ممکن است تا به حال متوجه شده باشید که تمام مسیر بازاریابی رو به درون، ارائه مطالب قابل توجه به کاربران کسب و کار است، چه آنها فقط بازدید کننده باشند یا مشتری بالقوه یا مشتری عادی تفاوتی در ان ها نیست.بازاریابان رو به درون همچنان باید به تعامل با مشتریان خود ادامه دهند و آنها را ترغیب به انجام خرید های بعدی کنند

اما ابزار های موجود در این زمینه چیست؟

  • اولین مورد از این ابزار ها فراخوان به اقدام هوشمند است.دوستان عزیز این فراخوان به کاربران پیشنهادات مختلف و متفاوتی بر مبنای زمینه کاری و علاقه مندی و چرخه ای که در آن قرار دارند عرضه می کند که میتواند در تغییر نگرش ان ها اهمیت خاصی داشته باشد
  • مورد دوم در این زمینه رسانه های اجتماعی هستند.با پیشرفت روز افزودن تکنولوژی های موجود در این زمینه سبب شده است که استفاده از رسانه های مختلف اجتماعی به شما فرصت ارائه خدمات به مشتریان در زمان واقعی را دهد.
  • مورد نهایی نیز خودکار سازی بازاریابی است.شما باید در این زمینه بدانید که ارائه محتوای قابل توجه و مفید به مشتریان موجود در کسب و کار شما به آنها در دستیابی به اهدافشان در خرید محصولات شما کمک می کند و در کنار آن معرفی محصولات جدید و ویژگی های جدیدی که ممکن است به آنها علاقه مند باشند در کسب و کار و تجارت شما هم انجام می پذیرد که راهی دوم برای موفقیت در این زمینه است

ممنونم از همراهی شما دوستان عزیز

منبع: بیگ تم مرجع آموزش بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *