نکاتی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

سلام خدمت شما دوستان همراه
اگر شما مشغول بازاریابی با شبکه های اجتماعی هستید و نمی توانید نتایج لازم را از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ،لینکدین ،توییتر کسب کنید، لازم است در محتوای نوشته های خود در این شبکه های اجتماعی تجدید نظر کنید.حال ادامه مطالب را بخوانید تا بتوانم کمکی در این زمینه به شما کرده باشم:

سوالی که اول پیش می آید چرا بازاریابی شبکه های اجتماعی؟ما هم در پاسخ به این سوال شما می گوییم که زیرا شبکه های اجتماعی جدیدترین روش نوع بازاریابی اینترنتی است،پس شما می بایست از انها هم استفاده کنید.پس از اینکه درک کردید که چرا به شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود احتیاج دارید،به حتم شما اهداف را شناسایی کرده و گام در مراحل بعدی خواهید گذاشت.

شما بعد از اینکه دریافتید که چرا بازاریابی با شبکه های اجتماعی،لازم است راهبرد واستراتژی اهداف بازاریابی را بشناسید .شما ممکن است با خود فکر کنید که شبکه های اجتماعی در هر زمان می تواند هر خروجی به شما ارائه بدهد،اما شما نیاز دارید که روی خروجی خاصی تمرکز کنید و هدف خود را شناسایی کنید و بر اساس ان هدف در شبکه های اجتماعی عمل کنید.به سوال های زیر توجه کنید:
آیا حاضرید کاربران در رویدادهای شما حضور پیدا کنند؟کتاب الکترونیکی شما را دانلود کنند؟

بعد از تعیین استراتژی اهداف خود،می بایست مشخص کنید که چه کسانی مخاطبان شما می باشند وبرای چه افرادی می نویسید.یکی از اشتباهات شرکت ها همین می باشد، که هر چیزی را برای هر فردی درج می کنند.لازم است که شما ابتدا مخاطبان خود را شناسایی کنید،آنها را دسته بندی کنید و نیازهای آنها را بشناسید .و سپس به تولید محتوا بپردازید.

ممکن است شما بپرسید که کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی شما مناسب است؟

اگر بازار کار شما در B2C و مشتریان در این طبقه جای گرفته اند باید در فیس بوک فعالیت نمایید ،توییتر و لینکدین می تواند انتخاب های بعدی شما باشد. اگر B2B هستید بهترین گزینه لینکدین می باشد و سپس می توانید از شبکه های اجتماعی دیگری هم استفاده کنید.اگر شما تاجر هستید و در حال صادر کردن،از دیگر وب سایت ها همانند Alibaba می توانید استفاده نمایید.

ممنونم از همراهی شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *