افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی حرفه ای

افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی حرفه ای

افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس هست که امروزه سایت های زیادی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از سیستم تیکت پشتیبانی استفاده می کنن که می تونه برای زمینه های مختلف متفاوت باشه در این بخش از پلاگین های وردپرس یکی از بهترین و حرفه ای ترین سیستم تیکت پشتیبانی رو براتون اماده کردیم نام این پلاگین awesome support می باشد که در کنار سایت وردپرس خود می تونید نصب و راه اندازیش کنید و قابلیت ارسال تیکت رو به مشتریان خود برای دریافت پشتیبانی از خدمات شما بدید. و اما امکانات بی نظیر این افزونه تیکت پشتیبانی که در ادامه به برخی موارد ویژه اشاره می کنیم.

افرونه وردپرس تیکت پشتیبانی حرفه ای ( support ticket )

افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی awesome support یکی از بهترین و پیشرفته ترین پلاگین های تیکت هست امکانات و قابلیت هایی که این افزونه داره به راحتی می تونه نیاز هر سایتی رو در این زمینه برطرف کنه. برخی سیستم های تیکت پشتیبانی وجود داره که به صورت مجزا نصب میشن و به وردپرس اصلا مربوط نمیشه ولی این سیستم به صورت افزونه هست و روی خود وردپرس نصب میشه البته میشه جدا هم نصبش کرد. افزونه کالا فارسی هست قسمت پنل تنظیمات بسیار حرفه ای  که کاملا فارسی  راستچین شده.

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس با کنترل پنل تنظیمات فارسی

بعد از نصب افزونه روی وردپرس یک پیغام در مدیریت وردپرس ظاهر میشه که از مدیر می خواد تا برگه هایی که مربوط به پلاگین هست و صفحات مربوط به بخش های پشتیبانی و ارسال تیکت مربوط میشه رو ایجاد کنید مثل تصویر زیر

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس

پلاگین چند برگه مربوط به بخش های ورود کاربران / عضویت و ارسال تیکت رو با زدن دکمه نصب صفحات پشتیبانی نصب می کنه .

قابلیت تعریف سه نقش کاربری 3 نقش کاربری

افزونه تیکت awesome support به مشا اجازه میده تا بتونید کاربران رو با 3 نقش کاربری تعریف کنید یکی کاربرانی که دارن پشتیبانی میشن همون کاربر ساده میشه , تعریف نقش کاربری با دسترسی مدیریت پشتیبانی و تعریف مدیر که با این قابلیت می تونید به سادگی کاربران خود را کنترل کنید/

تعریف بی نهایت وضعیت و نوع برای تیکت های ارسالی

اگر به سیستم های تیکت پشتیبانی دقت کرده باشید وقتی می خواهیم یک تیکت ارسال کنیم در یه بخشی از ما می پرسه که این تیکت که ارسال می کنید در چه وضعیتی هست مثلا ضروری , معمولی , متوسط , اعلام مسدود و … این قابلیت به صورت حرفه ای در این پلاگین موجود می باشد با قابلیت تعریف ب هدلخواه مدیر سایت , همچنین در بخش دیگر قابلیت انتخاب نوع تیکت هم وجود داره فرضا قابلیت انتخاب ارسال تیکت به امور فنی , فروش و … رو هم داره که این مورد نیز به دلخواه مدیر وارد میشه. همچنین در حالت وضعیت دارای موارد دیگه ای مثل مشخص کردن تیکت ها از نظر ( جدید , در حال بررسی تیکت , قفل شده و … ) نیز می باشد.

از دیگر نکات بسیار خوب افزونه قابلیت باز و بسته بودن تیکت هست . همیشه وقتی کاربر یا مشتری درخواست پشتیبانی می کنه این تیکت فعال هست تا زمانی که مشکلش برطرف میشه بعد به صورت خودکار بعد از 24 ساعت تیکتی که از جانب مشتری دریافت نشه تیکت به حالت بسته تغییر می کنه.

در تصویر زیر بخشی از تنظیمات افزونه رو می تونید ببینید

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس

همین طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این افزونه قابلیت های بسیار خوبی داره که کنترل موارد زیادی رو در اختیار مدیر سایت قرار میده. در زیر تصاویر برخی قسمت های پلاگین رو می تونید مشاهده کنید

افزونه تیکت پشتیبانی

افزونه تیکت پشتیبانی

 

تیکت پشتیبانی

تیکت پشتیبانی

قبل از ورود صفحه ای مثل تصویر زیر برای کاربران نمایش داده می شود برای عضویت یا ورود

افزونه تیکت پشتیبانی

افزونه تیکت پشتیبانی

بعد از ورود هم صفحه ای زیر برای کاربران نمایش داده خواهد

تیکت پشتیبانی وردپرس

تیکت پشتیبانی وردپرس

برخی از ویژگی های کلیدی افزونه تیکت پشتیبانی

  • طراحی ریسپانسیو وسازگار با صفحه نمایش های مختلف
  • پشتیبانی از رتینا
  • افزونه حرفه ای تیکت پشتیبانی وردپرس کاملا فارسی
  • قابلیت تعریف نقش کاربری برای کاربران
  • قابلیت عضو گیری
  • قابلیت ارسال ایمیل به مدیر هنگان ثبت تیکت جدید
  • قابلیت ارسال ایمیل به کاربر هنگام پاسخ به تیکت
  • ارسال ایمیل در صورت بسته شدن تیکت
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای
  • تمکان ضمیمه کردن فایل برای تیکت
  • قابلیت تعریف فرمت های دلخواه برای فایل های پیوست
  • امکان مشخص کردن حداکثر حجم فایل ارسالی
  • دارای ویرایشگر حرفه ای در بخش ارسال تیکت
  • بخش رنگبندی پیشرفته برای شخصی سازی بخش های مختلف
  • استفاده از گراواتا ( قابلیت انتخاب گراواتار برای کاربران )
  • قابلیت تعریف کد امنیتی برای فرم ارسالی
  • قابلیت تعریف شرایط و قوانین برای کاربران
  • قابلیت جست و جو بین تیکت ها توسط کاربر
  • امکان مشخص کردن جست و جو بین مطالب , برگه و تیکت ها
  • قابیلت شخصی سازی کلیه ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیر
  • امکان مشخص کردن قدیمی شدن تیکت بعد چند روز خاص
  • افزودن پیام یا یادداشت خصوص برای یک تیکت
  • و امکانات بی نظیر دیگر که می تونید خودتون ببینید.

 

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است و محصول به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال این فایل ندارد و پشتیبانی بروی سرویس های رایگان ارائه نمیشود

:

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس - پلاگین hamyar ticketing system

یک نظر

  1. Amin

    سلام.
    آیا این افزونه این کارایی که میخام رو داره یا میتونید طوری درش بیارید که من میخام؟

    من یک افزونه نیاز دارم که کاربر بعد اینکه در سایت وردپرسی عضو شد فقط بتونه با چند نفر یوزر متخصص (مترجم یا متخصص شبیه سازی مطلب و…) که مشخص هستش (ادمین سایت مشخص میکنه ) بتونه فقط چت کنه

    یعنی لاگین که شد مثلا رشته ای که میخاد سفارش بده رو انتخاب کنه و افراد و یوزر های متخصص رو اونجا ببینه و انتخاب کنه و بهشون پیام بفرسته.

    اون یوزر متخصص رو یک عنوان هم بشه براش ثبت کرد تا کسی که سفارش میخاد بده بفهمه به کی داره پیام میفرسته.

    مشتری وقتی پیامی میفرسته باید قبلش توسط ادمین و یا کسانی که ادمین مشخص کرده پیامش تائید بشه.

    هر موقع مشتری به متخصص پیامی فرستاد به ادمین ها ایمیلی فرستاده بشه که پیام رو مدیریت کنه.
    بعد از اینکه مشتری سوالش تائید شد به متخصص ایمیلی هم ارسال بشه که از طریق ایمیل هم مطلع بشه.
    و برعکس وقتی متخصص جواب داد و تائید هم شد یک ایمیل به مشتری هم زده بشه تا بهش اطلاع داده بشه.

    تائید پیام هایی که رد و بدل میشه به خاطر این هست که نمیخام در پیام ها شماره تماس و ایمیلی باشه میخام فقط از طریق سایت با هم در تماس باشن.

  2. هادی قربانی

    دوست من خودش چند مورد نقش کاربری داره که می تونید به دلخواه برای سیستم وردپرس تعریف کنید

  3. مصطفی

    سلام
    خواستم بدونم این افزونه قابلیت چت آنلاین با پشتیبانی هم داره
    مثل این سایت هایی که تیکت میدی بعدش اگه مشکل حل نشه پشتیبانی آنلاین داره ؟؟؟؟

  4. علیرضا

    این افزونه این قابلیت رو داره که تعریف کنیم مثلا نویسندگان سایت هم دسترسی داشته باشند به این افزونه برای پاسخ؟

  5. هادی قربانی

    با سلام
    هر موقع نسخه جدید توسط طراحش ارائه شه ما هم بلافاصله بروز می کنیم.
    با احترام

  6. شهروز بهمن

    سلام :

    من قصد خرید این افزونه رو از شما دارم اما سوالی دارم که آیا آپدیت های جدید این افزونه کی و چه وقت ارائه میشه آیا اصلا ارائه میشه یا خیر؟ چون خودتون بهتر میدونید آپدیت ها خیلی مهمتر هستند.
    ممنون میشم پاسخ بدید

    با احترام فراوان

  7. sahand

    سلام خسته نباشید.
    دنبال افزونه ای هستم که وقتی پرداخت مشتری انجام شد فوری بش کد رهگیری بده.
    این اینکار رو میکنه؟

  8. هادی قربانی

    با سلام جناب جعفری عزیز
    1- مهمان نه باید حتما کابر عضو شده تا بتونه تیکت ارسال کنه.
    2- بله کاربری که عضو میشه و تیکت پشتیبانی ارسال می کنه می تونه تیکت های ارسال شده و پاسخ هاشون رو ببینه

  9. saeedjafari

    سلام وقت بخیر
    این سیستم امکان زیر رو داره :
    1- کاربر مهمان تیکت بزاره و کد رهگیری دریافت کنه بعد با وارد کردن کد رهگیری بتونه پاسخ تیکت رو ببینه.
    2- کاربری عضو میشه و بخش کاربری داره و میتونه همه تیکتهایی که ارسال کرده رو ببینه و مدیریت کنه.
    ممنون میشم پاسخ بدین
    با تشکر

  10. amin

    با عرض سلام و خسته نباشید

    دوست عزیز نسخه ی 3.1 این افزونه هم اومده که فوق العاده شده و حتی با EDD هم به صورت پیشفرض هماهنگ شده…در ضمن با آخرین نسخه wp 4.2 هم هماهنگی کامل داره..اگ این نسخه رو فارسی سازی کردید بنده میخرم چون نسخه ی قبلی برای من مشکل داره کلا

  11. Sina

    سلام
    این افزونه قابلیت اینو داره که موقع ارسال تیکت قسمت مورد نظر رو انتخاب کنه بعد اریال کنه !
    مثلا قسمت فنی یا قسمت مالی و غیره
    موقع انتخاب هر قسمت به کاربری که بهش اون قسمت رو تخصیص دادیم مشاهده و جواب بده ؟

  12. میلاد شاهی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من این افزونه رو از شما خریده بودم. اما گمش کردم. با همین جیمیلم خریده بودم. میشه دوباره بفرستین. ممنون

  13. هادی قربانی

    با سلام
    داره کپچا رو ارور می گیره شما باید کپچای مروبط به گوگل رو درست تنظیم کنید

  14. هادی قربانی

    باید کدنویسی بلد باشید تا بتونید تغییرات داخلش ایجاد کنید , پیش فرض خیر

  15. مهرداد

    سلام وقت بخیر!

    میخواستم بدونم این افزونه امکان سفارشی کردن فرم ارسال تیکت هم داره یا نه؟

    برای مثال میخوام وقتی کاربر بر روی ارسال تیکت کلیک کرد فرمی که خودم ساختم و ببینه که شامل موارد زیر باشه

    برای مثال:
    وجود تقویم شمسی با قابلیت انتخاب روز
    اعمال شرط بر روی فیلدها
    و در کل سفارشی سازی فرم تیکت

    ممنونم

  16. هادی قربانی

    سلام از طریق ایمیل پاسخ شما ارسال شد.
    برای رفع این مشکل باید در قسمت تنظیمات بخش نام ارسال کننده رو پر کنید.
    همچنین ایمیل ارسال کننده هم وارد کنید

  17. mohsen

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    من این افزونه را خریداری کردم ولی الان باهاش یک مشکل دارم.
    زمانی که بعد از ثبت تیکت ایمیل ارسال میشه، در جیمیل فرستنده unknown sender هست که به پوشه اسپم میره.
    لازم به ذکره که من تنظیمات ایمیل افزونه را انجام داده ام.
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

  18. هادی قربانی

    نسخه جدیدتر اومده بروز نکردیم این نسخه کاملا تست شده و به خوبی کار می کنه.
    بعد از بروز رسانی برای خریداران ارسال خواهیم کرد

  19. ستار .م

    سلام
    آیا این افزونه را به روز کرده اید؟
    در صورت خرید کدام نسخه برای من ارسال می شود؟

  20. هادی قربانی

    سلام
    این کاملا تست شده می باشد و مشکلی نیست می تونید فعلا استفاده کنید.
    نسخه جدید باید تغییراتی در زبان فارسی داشته باشه اماده بشه اطلاع رسانی خواهیم کرد.
    با احترام

  21. faraed.com

    سلام
    میشه نسخه جدید به انگلیسی هم باشه برای من بفرستید
    تازه خریدم ولی آخرین نسخه نیست

  22. faraed.com

    سلام
    شما این افزونه را اورجینال خریدید از سایت رسمی یا خیر نال شده می باشد.

  23. هادی قربانی

    مشکلی نداره محمد عزیز
    همه دارن بدون مشکل استفاده می کنن. می تونید اطلاعات سایتتون رو بفرستید بررسی کنم
    اطلاعات رو به اییل ثبت شد در قسمت تماس با ما ارسال کنید

  24. محمد

    من به مشکلی برخوردم و اون اینه که چرا وقتی مشتری تیکت ارسال میکنه میره به ارور 404 میگه صفحه پیدا نشد.و نمیتونه تیکت خودشو ببینه؟

  25. هادی قربانی

    سلام
    کلا حذف شده یا رفتن داخل زباله دان اگه داخل زباله دان هست که بازیابی میشه.
    اگه کلا حذف شده شما باید افزونه رو غیرفعال کنید و برید سراغ دیتابیس و جدول های ایجاد شده برای این افزونه رو حذف و مجددا پلاگین رو نصب کنید.
    یه روش دیگه این هست شما روی سیستم خودتون یعنی لوکال هاست وردپرس رو نصب کنید و انجا پلاگین رو پیاده سازی کنید با شورتکدها و نحوه ایجاد برگه ها آشنا شدید به صورت دستی روی سایتتون اعمالش کنید

  26. نظریان

    باسلام
    من افزونه را خریداری و سپس نصب نمودم و بعد برگه هارا ساختم ولی متاسفانه در حادثه ای برگه های سایت من پاک شد.
    حالا افزونه را پاک می کنم و سپس نصب می کنم دیگر پلاگین گزینه ایجاد صفحات رو نشون نمیده.حالا برای ساخت برگه ها بصورت دستی باید چکار کنم.
    باتشکر

  27. هادی قربانی

    بزوری راه اندازی می کنم. البته همه موارد داخل تصویر مشخص هست
    تا حالا 24 فروش داشته کسی باهاش مشکلی نداشته یه دیدگاه ثبت بشه جواب بدیم. کار باهاش واقعا راحته تصاویر پست هم نگاه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *