سوالات اولیه در راه اندازی فروشگاه آنلاین -بخش سوم

سلام دوستان همراه
در قسمت سوم از سوالات اولیه در ساخت فروشگاه آنلاین با شما همراه هستم، به ادامه مطالب می پردازم:

به چه صورت هزینه های حمل و نقل را تعیین کنم؟
محاسبات هزینه های حمل و نقل به مقصد موردنظر مشتری ،توسط ارائه دهندگان خدمات انجام می شود.بیشتر موسسات و یا افراد ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل، انجام این محاسبات را به صورت رایگان انجام می دهند و همینطور که اغلب شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات فروشگاه های آنلاین ،اجازه می دهند تا شما این هزینه ها را به عنوان هزینه های مشتری وارد و محاسبه کنید.

از طرفی ممکن است که شما ،هدف ارائه خدمات حمل و نقل رایگان برای خریدهایی که از حد معینی بالاتر است را داشته باشید.بر طبق نظرات بیان شده ،اگر رقبای شما ،خدمات رایگان حمل ونقل ارائه می دهند ،و شما هم از نظر مالی توان این خدمات را دارید،پس خدمات حمل و نقل محصولات خریداری شده توسط مشتری را به صورت رایگان قرار دهید.

چگونه بهترین تعریف و بیان خصوصیات از محصولات را داشته باشم؟
جولین بیان می کند،در خریدهای آنلاین از فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه مشتریان نمی توانند محصول و کالای موردنظر را از نزدیک ببینند وآن را لمس و بررسی کنند،پس لازم است که شما تصویر روشن و واضحی را از محصول تان برای مشتری تداعی کنید و در حالیکه او پیشنهاد می کند که در این موضوع نباید هزینه و زمان را خیلی در نظر گرفت ،شما پس در این کار زیاده روی نکنید و برای تهیه ی تصاویر خود بهتر است از فردی حرفه ای کمک بگیرید.گر شما یک دوربین با کیفیت 16 مگا پیکسلی در اختیار داشته باشید،می توانید با نورپردازی مناسب به همراه جعبه نور عکس، تصاویری مناسب تهیه نمایید.

در واقع جعبه نور عکس، فضایی است از جنس پارچه که عکاس های حرفه ای با تاباندن نور از جهات مختلف بر روی شی موردنظر، اقدام به عکاسی می کنند.همچنین توضیحات بر روی محصولات تان باید کوتاه ولی کامل و همچنین با جزییات باشد و طوری که توجه مشتری را به خود جلب نماید.پیترسون بیان می کند که از صفات جذاب و همچنین اصطلاحاتی استفاده کنید که باعث بیدارشدن احساس مخاطبان در هنگام خواندن ،شود.شما می توانید علاوه بر قیمت کاربردهای محصول ،ابعاد و همچنین دیگر خصوصیات توصیفی محصول را بر روی آن درج نمایید.

چگونه باید عودت کالا و محصولات را مدیریت کنم؟
تمامی فروشگاه ها باید با کالاهای عودت شده (برگشت خورده) کنار بیایند،لازم است مطمئن شوید و دوباره کنترل کنید که آیا ارائه دهندگان خدمات فروشگاه آنلاین در خدمات خود امکانات بررسی و رسیدگی به عودت کالا ،بازگشت مبلغ دریافت شده، بررسی وضعیت انبار در رابطه با محصول عودت داده شده و ارسال ایمیل به مشتری در رابطه با وضعیت محصول مذکور ،را در نظر گرفته است.

خب دوستان عزیز که تازه وارد حرفه ،ساخت فروشگاه آنلاین برای شرکت خود شده اید به نکات توجه نمایید
از همراهی شما دوستان سپاسگزارم
ادامه مطالب را در لینک آخر این مطلب دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *