آشنایی بیشتر با شبکه های اجتماعی – بخش دوم

سلام خدمت شما دوستان همراه
با ادامه آشنایی بیشتر با شبکه های اجتماعی با شما همراه هستم تا انتهای این مطلب با من همراه باشید:

گوگل پلاس
گوگل پلاس هم یک شبکه اجتماعی مانند فیس بوک می باشد که این شبکه بین وب مسترها محبوبیت بیشتری دارد.

لینکداین
شبکه لینکداین بیشتر برای ایجاد ارتباط بین متخصصین، تجار، کارآفرینان و مدیران شرکتها ایجاد شده است و محل مناسبی برای معرفی و شناساندن برند شرکت ها و ایجاد ارتباط بین همکاران می باشد.

پینترنست
یک شبکه اجتماعی می باشد که بر پایه انتشار تصاویر است .در صورتی که شما بتوانید تصاویر جذابی را داشته باشید می توانید با انتشار کردن آنها در این شبکه ، بازدیدکنندگان بسیاری را برای خود به ارمغان بیاورید.

مزایا بازاریابی با شبکه های اجتماعی

  • شما می توانید تقریبا هر گونه اقشاری را در این گونه شبکه ها پیدا کنید
  • شما می توانید به راحتی به پاسخ کاربران جواب بدهید و با آنها در ارتباط باشید
  • شما می توانید با انتشار یک ویدیو یا عکس و مطالب جالب ،هزاران هوادار برای خود پیدا کنید
  • با فعالیت بسیاردر این شبکه ها ، باعث می شوید که افراد بسیاری لینک محصولات شما را در پروفایل خود ببینید

معایب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

  • شبکه های اجتماعی بسیاری وجو دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند
  • برای بازاریابی بهتر و موثرتر در شبکه های اجتماعی باید حداقل یک ساعت در این شبکه ها فعالیت نمایید
  • کاربران در شبکه های اجتماعی دارای عقاید متفاوتی می باشند و هر مطلبی را به اشتراک نمی گذارند
  • اکثر مطالب اشتراک گذاری شده در این شبکه های اجتماعی ،مطالعه نمی شود

خب دوستان عزیز در این مطلب درباره شبکه های اجتماعی مختلف توضیحاتی برای شما دادم و شما را با آنها آشنا کردم و شما خود می توانید متناسب کار خود یکی از آنها را انتخاب کنید و یا به سراغ یکی از روش های دیگری بروید و راه موفقیت تان را در پیش بگیرید.

از همراهی شما دوستان سپاسگزارم
در مطالب دیگر بازاریابی اینترنتی با من همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *