نماد سایت بیگ تم

آمارگیر قدرتمند و حرفه ای wp statistics 3.1.3 برای وردپرس

افزونه ی امار و آمارگیر وردپرس حرفه ای و فوق العاده

افزونه آمارگیر قدرتمند و حرفه ای wp statistics 3.1.3 برای وردپرس

حتما تا به حال اسم افزونه ی wp statistics 3.1.3  رو شنیدید , قبلا هم ورژن قبلی این افزونه ی حرفه ای آماره وردپرس رو براتون قرار داده بودم , حال بر آن شدیم تا ورژن جدید این آمارگیر حرفه ای وردپرس رو برای شما عزیزان آماده کنیم. این افزونه آمار سایت شما را دقیق نشان می دهد.

قابلیت ها و ویژگی هایی که آمارگیر قدرتمند و حرفه ای wp statistics 3.1.3 برای وردپرس دارد به شرح زیل می باشد :

[list_tick]

[/list_tick]

تصویر زیر هم مربوط به بخش مدیریت افزونه هستش:

خوب بعد از نصب افزونه چگونه آمار را در سایت به نمایش بگذاریم: بعد از نصب و فعال سازی افزونه آمار کافیت به قسمت تنظیمات آمار برید و تنظیمات رو به سلیقه ی خودتون انجام بدید و ذخیره کنید حال وارد بخش ابزارک ها بشید و ابزارک آمار را که با لیست ابزارک های شما افزوده شده را در هر جایی که دوس دارید نمایش داده شود درگ کنید به همین راحتی, اگه قالب شما از ابزارک پشتیبانی نمی کنه می تونید از اینجا کد های لازم برای نمایش آمار را ببینید.

توضیحی کوتاه درباره ی افزونه های آمارگیر وردپرس : افزونه های زیادی در این زمینه وجود دارند که هر کدام  به نحوی کار می کنند حال برخی فشار زیادی نیز بر سرور وارد می کنند, این افزونه ی آمار گیر wp statistics از wordpress.com قدرت گرفته و  با امکانات فراوانش طرفداران زیادی داره , پیشنهاد بیگ تم برای وردپرسی ها این افزونه می باشد

چن تا از دوستان درباره ی اشکال افزونه که در برخی از سایت ها برای دانلود قرار داده شده سوال کرده بودن که بعد از بررسی متوجه شدیم که بله افزونه ای که برای دانلود قرار داده شده اشکال داره. به هر حال , می خواستم بگم که این افزونه آمارگیر بدون مشکل و درست اجرا میشه و کاملا تست شده.

خوب دوستان لینک دانلود افزونه ی آمارگیر وردپرس wp statistics 3.1.3: پایین تر قرار دارد

 

خروج از نسخه موبایل