نماد سایت بیگ تم

افزونه عضویت ویژه حرفه ای وی آی پی با درگاه بانک ایرانی

افزونه ی vip اشتراک ویژه وردپرس اکانت ماهانه

سلام به همه wordpress دوستان عزیز ,افزونه ای که می خوام بهتون معرفی کنم افزونه vip هستش , افزونه عضویت ویژه حرفه ای وی آی پی با درگاه بانک ایرانی یا همون عضویت ویژه , شاید اسمش و شنیده باشید شایدم بعضی ها حتی ازش استفاده کردن , با استفاده از این افزونه حرفه ای شما می توانید وب سایت خود را مجهز کنید و و یک امکان فوق العاده به وب سایت خود اضافه کنید. خوب کار افزونه ی vip یا همون وی آی پی چیه ؟ پلاگین vip این امکان را به شما می دهد تا بر روی کاربران سایت خود مدیریت داشته باشید , مثلا محتوا و محصولات سایت شما به گونه ای هستش که فقط برای کاربران عضو می باشد , حال افزونه ی وی آی پی این امکان رو به شما میده تا بازه هایی برای سایت خود تعریف کنید یعنی مشخص کنید که این ده نفر کاربر به مدت یک ما از محتوای سایت می تونن استفاده کنن و مبلغ یک ماه به فرض مثال 30 هزار تومان می باشد.

از امکانات و مزیت های این افزونه می توان به درگاههای آن اشاره کرد درگاههایی که این افزونه ی وی آی پی باهاشون سازگاره درگاه پرداخت پی لاین , پارس پال , جهان پی , زرین پال , میهن پال .

برخی از ویژگی های کلیدی افزونه ساخت اشتراک های ماهانه و اکانت پریمیوم :

بعد از این که افزونه ی vip  رو دانلود و نصب کردید یک گزینه به پیشخوان وردپرس شما افزوده می شود به نام اشتراک ویژه که در زیر منوی این گزینه می توانید راهنمای استفاده از افزونه رو مطالعه کنید.

امیدوارم مفید بوده باشه. آرزومند بهترین ها برای شما …

لینک دانلود رایگان افزونه ی  vip پایین قرار دارد

خروج از نسخه موبایل