نماد سایت بیگ تم

افزونه مشاهده مطالب با اشتراک ایمیلی

افزونه مشاهده مطالب با اشتراک ایمیلی - به ازای خبرنامه

افزونه مشاهده مطالب با اشتراک ایمیلی - به ازای خبرنامه

افزونه وردپرسی که اینبار می خوام معرفی کنم افزونه مشاهده مطالب با اشتراک ایمیلی هست که بازدید کننده باید در خبرنامه ایمیلی عضو بشه تا ادامه مطلب رو ببینه مثل افزونه ی اشتراک ویژه ی vip میمونه ( مشاهده پست به ازای عضویت در خبرنامه ) , با این روش نیز می تونید ایمیل کاربران و بازدید کننده هاتون رو جمع آوری کنید.

اگر با افزونه vip اشتراک ویژه کار کرده باشید , برای مشترک شدن کاربران می تونستیم دسته بندی های دلخواه رو به صورت اشتراک ویژه انتخاب کنیم یا از شورتکد اون داخل پست ها و برگه ها استفاده کنیم , به این روش می تونستیم کاربر رو مجبور کنیم تا تو سایت عضو بشه ولی خبرنامه نبود …

این افزونه وردپرس این قابلیت رو داره که در بین پست ها و برگه ی وردپرس قرار بگیره و یه فرم رو به کاربر نمایش بده با متن دلخواه شما که برای مشاهده ادامه مطلب ایمیل خود را وارد کنید البته به گونه ای نیست که کاربر به اجبار عضو بشه شاید کاربر دوست نداره براش ایمیل ارسال بشه ( همون مطالب جدید سایت ) , برای همین گزینه ای داره که توسط کاربر انتخاب میشه مطالب جدید برای کاربر ارسال بشه یا نه …

این افزونه اشتراک ویژه ی به ازای عضویت در خبرنامه  کاملا فارسی سازی شده و دارای کنترل پنل حرفه ای هم می باشد که می تونید تنظیمات مورد نظر رو از کنترل پنل افزونه انجام بدید.

افزونه مشاهده مطالب با اشتراک ایمیلی

نحوه ی قرار دادن فرم اشتراک خبرنامه بین مطالب و برگه ها ؟؟؟ برای این منظور کافیه در ویرایشگر وردپرس از مکانی که می خواهید پست نمایش داده نشه از ابزار جدیدی که به ویرایشگر وردپرس افزوده شده ( تصویر پاکت نامه آبی رنگ ) استفاده کنید.

امیدوارم خوشحالتون کرده باشم با این افزونه ی فارسی مشاهده مطالب به ازای اشتراک در خبرنامه. بیگ تم را همیار وردپرس خود بدانید.

منبع: بیگ تم

لینک کوتاه: https://bigtheme.ir/?p=1990

خروج از نسخه موبایل