نماد سایت بیگ تم

افزونه ی پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس

افزونه ی پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس

افزونه ی پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس

در این پست از سایت بیگ تم  در قسمت افزونه های کاربردی وردپرس , افزونه ی پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس رو براتون آماده کردم با استفاده از این افزونه ی حرفه ای و قدرتمند می توانید موضوعات ویدیویی خود را به صورت آنلاین پخش کنید. این افزونه ی پخش کننده ی فیلم آنلاین در سایت embedded-video نام داردکه دارای امکانات زیاد و حرفه ای می باشد, البته این ویژگی های افزونه ی embedded-video برای پخش کردن فیلم آنلاین در سایت به صورت کامل و حرفه ای می باشد , که در دیگر افزونه های پخش آنلاین فیلم برخی وجود دارد و برخی هم اصلا وجود ندارد.

این افزونه ی پخش فیلم آنلاین به طوری کد سازی شده که می توان به راحتی در میان پست ها , برگه و …  فیلم مورد نظر خود را به اجرا بگذارید که فیلم ها را می توان از طریق پرتال های خارجی مانند ( یوتیوب , گوگل ویدیو و بسیاری دیگر ) به راحتی وارد کرد . و همچنین می توان فیلم را در وب سرور ( آپلود از روی رایانه ی خود ) و یا در یک وب سرور راه دور ارسال و یکپارچه سازی کرد.

برخی از ویژگی های کلیدی افزونه ی پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس:

YouTube
Google Video
dailymotion
MyVideo
Clipfish
Sevenload
Revver
Metacafé
Yahoo! Video
ifilm
MySpace Video
Brightcove
aniBOOM
vimeo
GUBA
Garage TV
GameVideos
vSocial
Veoh
Gametrailers

مطالبات FLV، SWF (فلش پلیر ویدئو بر روی وب سرور)
ویدئویی، کوارت (مطالبات QUICKTIME پلاگین در مرورگر مشتری)
پشتیبانی از فرمت های   wmv, mpg, mpeg, mpe, asf, asx, wax, wmv, wmx, avi (نیازمند یک دستگاه پخش رسانه ای (مثل ویندوز مدیا پلیر) را در مرورگر مشتری)

با تبدیل فیلم به فرمت های    wmv, mpg, mpeg, mpe, asf, asx, wax, wmv, wmx, avi  دیگر نیازی نیست که بازدیدکننده بر روی کامپیوتر خود نرم افزار خاصی نصب کند , چرا که این فرمت ها در مدیاپلیر خود ویندوز قابل پخش هستند.

بعد از نصب افزونه و فعال کردن آن دیگر نیازی به تنظیمات خاصی نیست کافیست به قسمت افزودن مطلب جدید برید , میبینید که یک گزینه به ویرایشگر افزوده شده با استفاده از این گزینه می توانید فیلم های خود را به راحتی درون سایت خود قرار دهید.

شما هم اگر افزونه ی خوبی برای پخش فیلم آنلاین در سایت وردپرس سراغ دارید معرفی کنید تا دیگر دوستان هم استفاده کنن.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/embedded-video-with-link.zip bottom_text=”افزونه ی پخش فیلم آنلاین”]دانلود رایگان[/button_download]

اگه هنگام نصب افزونه با خطای Warning: Cannot modify header information – headers already sent by  مواجه شدید . افزونه رو از لینک زیر دانلود کنید.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/embedded-video-with-link-bon.zip bottom_text=”بر طرف شدن مشکل افزونه”]دانلود از لینک دوم[/button_download]

 

 

خروج از نسخه موبایل