Fake VS Real – How to Spot Them! – Redskull

تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک از روی جعبه

یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار، ایرپاد پرو اصل است. این محصول مجهز به فناوری‌های مختلف است و می‌تواند یک صدای شگفت‌انگیز به شما بدهد. اما محبوبیت ایرپاد پرو باعث شده است که بعضی از فروشنده‌ها ایرپاد فیک بفروشند. اگر می‌خواهید ایرپاد پرو اصل بخرید، باید هنگام خرید به جعبه و شماره سریال محصول دقت کنید. در این مقاله می‌خواهیم روش تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک از روی جعبه را توضیح دهیم و روش خرید اقساطی ایرپاد را معرفی کنیم. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و به‌صرفه، صاحب یک ایرپاد پرو اصل شوید.

چگونه ایرپاد پرو اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

اول از همه به عکس‌های AirPods Pro در صفحه محصول به خوبی دقت کنید و محصول را از زاویه‌های مختلف ببینید. عکس‌های باکیفیت و شفاف به شما نشان می‌دهند که محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و فیک نیست. در ادامه، روش تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک از روی جعبه را توضیح می‌دهیم.

کیفیت جعبه بسته‌بندی

Spotting Counterfeit Airpods Pro - Real vs Fake Comparison ...ایرپاد پرو اصل در یک جعبه سفید، محکم و باکیفیت بسته‌بندی شده است و روی جلد جلویی آن تصویری از AirPods وجود دارد. در مقابل، محصولات فیک در جعبه‌های بی‌کیفیت بسته‌بندی می‌شوند.

اشتباه تایپی روی جعبه

یکی از مهم‌ترین نکته‌ها درباره جعبه بسته‌بندی ایرپاد پرو اصل، متن روی جعبه است. روی جعبه بسته‌بندی ایرپاد پرو اصل، غلط تایپی وجود ندارد. اما معمولا متن روی جعبه‌ ایرپاد تقلبی اشتباه تایپی زیاد دارد و اندازه و فونت متن‌ها با هم هماهنگ نیستند.

شماره سریال روی جعبه

بعد از کیفیت جعبه و خطای تایپی، باید شماره سریال روی جعبه را پیدا کنید. ایرپاد پرو اصل با یک شماره سریال مخصوص به فروش می‌رسد. در صورتی‌که روی جعبه شماره سریالی وجود نداشته باشد و سایت اپل هم نتواند محصول را شناسایی کند، احتمالا ایرپاد فیک خریده‌اید.

بررسی کیس AirPods Pro

بعد از بررسی جعبه، باید کیس شارژ ایرپاد پرو را بررسی کنید. روی کیس ایرپاد پرو اصل، نور LED وجود دارد. این نور LED کاملا هم سطح با کیف است و روی آن یک لایه نازک و شفاف وجود دارد. اما روی کیس ایرپاد پرو تقلبی فقط یک سوراخ کوچک وجود دارد.

بررسی نور LED و سوراخ روی کیس در نگاه اول کمی سخت است. بنابراین، بهتر است کیس را از زاویه بغل بررسی کنید. نور LED ایرپاد پرو اصل متمرکز و محدود است. اما نور LED ایرپاد تقلبی به پلاستیک روی قاب هم می‌تابد.

بعد از بررسی جلوی کیس، باید قسمت پشت کیس ایرپاد را هم نگاه کنید. پشت کیس، خط‌ها و اتصالاتی وجود دارد. خط‌ها و اتصالات محصول اصل کاملا صاف و هم‌تراز هستند. در حالی‌که، این تطابق و هماهنگی در محصول فیک وجود ندارد.

همچنین، پشت کیس ایرپاد متن «Designed by Apple in California, Assembled in China» تایپ شده است. بعضی از ایرپادهای تقلبی این متن را ندارند یا متن به صورت اشتباه نوشته شده است. زیر این متن، دکمه‌ای وجود دارد. دکمه ایرپادهای اصل کاملا با قاب در تراز است و در سوراخ دایره‌ای شکل به طور کامل قرار می‌گیرد. در حالی‌که دکمه ایرپادهای تقلبی کمی لرزان هستند و پلاستیک دکمه انحنای کوچکی دارد.

بررسی قسمت پایینی کیس

برای تشخیص ایرپاد پرو اصل و فیک باید قسمت پایینی کیس را هم بررسی کنید. ایرپادهای اصل، یک درگاه Lightning  محکم دارند. حلقه فلزی این محصول کمی از قاب خارج شده است، اما روی پلاستیک، سوراخ و حلقه وجود ندارد. در مقابل، Airpods تقلبی با درگاه Lightning جعلی و کابل USB فیک فروخته می‌شوند. بنابراین، اگر کابل و درگاه را بررسی کنید، متوجه ناهماهنگی محصولات می‌شوید. به‌علاوه، درگاه Lightning ایرپاد فیک کمی در پلاستیک فرو رفته است.

شماره سریال روی درپوش ایرپاد

برای اینکه از اصالت ایرپاد پرو مطمئن شوید، بهترین کار این است که شماره سریال روی درب کیس را بررسی کنید. همه ایرپادها یک شماره سریال را دارند. شما می‌توانید این شماره سریال را از طریق Check Coverage بررسی کنید. ایرپادهای فیک بدون شماره سریال هستند یا شماره آن‌ها معتبر نیست. اگر محصول فیک را در سایت اپل بررسی کنید، احتمالا پاسخی به شما نمی‌دهد. برای این کار باید به وبسایت Checkcoverage بروید و سریال نامبر را در بخش مربوطه وارد کنید. این سایت زیر نظر اپل کار می‌کند. اگر اپل شماره سریال را تایید نکند، سایت پیام هشدار می‌فرستد.

بررسی گوشی‌های AirPods Pro

گوشی‌های ایرپاد پرو اصل دارای نوارهای سیاه‌رنگ هستند. به‌علاوه، یک توری فلزی هم روی گوشی‌ها وجود دارد. این توری فلزی مثل یک میکروفون عمل می‌کند و باعث تقویت انتقال صدا می‌شود. در محصول اصل، رنگ سیاه توری فلزی با نوار سیاه هماهنگ است و شما نمی‌توانید تفاوتی بین رنگ توری فلزی و نوار سیاه مشاهده کنید. اما در ایرپادهای فیک، هماهنگی رنگ وجود ندارد. معمولا توری فلزی ایرپادهای فیک کم‌رنگ‌تر هستند.

کیفیت صدای ایرپاد پرو

ایرپاد پروی تقلبی از نظر کیفیت صدا به هیچ‌وجه به پای ایرپاد پرو اصل نمی‌رسد. محصولات فیک اپل صدایی متوسط و نازک دارد و نمی‌توانند صدا را به وضوح منتقل کنند. به‌علاوه، ایرپاد پرو فیک به تکنولوژی لغو فعال صدای پس‌زمینه یا ANC مجهز نیستند. اگر حضوری خرید می‌کنید، حتما کیفیت صدای ایرپاد پرو را بررسی می‌کنید.

اتصال ایرپاد با آیفون

با باز کردن درپوش ایرپاد و وصل کردن آن به آیفون می‌توانید محصول تقلبی و فیک را تشخیص دهید. معمولا ایرپادهای فیک نمی‌توانند به خوبی به گوشی شما وصل شوند و فرایند اتصال به درستی انجام نمی‌شود. اما، فرایند اتصال ایرپاد پرو اصل به سرعت انجام می‌شود.

نحوه خرید اقساطی ایرپاد

در بخش قبلی، درباره تشخیص ایرپاد اصل و فیک از روی جعبه صحبت کردیم و ویژگی‌های ایرپاد اصل را توضیح دادیم. در این بخش می‌خواهیم روش خرید اقساطی ایرپاد را معرفی کنیم. برای خرید قسطی ایرپاد پرو اصل، کافیست در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

مدارک لازم برای خرید ایرپاد قسطی، کارت ملی و چک صیادی هستند. چک صیادی مدرک ضمانت شماست. بعد از تایید مدارک، اعتبار خرید قسطی به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید خرید را شروع کنید. هنگام خرید ایرپاد پرو، فروشگاه‌های مختلف و مشخصات دستگاه را بررسی کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید. نکته مهم این است که از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. بعضی از فروشگاه‌ها تضمین اصالت کالا دارند و محصول فیک به شما نمی‌دهند.

برچسب ها :
ایرپاد,ایرپاد قسطی,خرید اقساطی ایرپاد,اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *