نماد سایت بیگ تم

دانلود افزونه ی فروشگاه ساز ووکامرسی – ووکامرس

دانلود افزونه ی فروشگاه ساز ووکامرسی

دانلود افزونه ی فروشگاه ساز ووکامرسی woocommerce

سلام خدمت همه ی دوستان وردپرسی عزیز , امروز در خدمتتون هستیم با معرفی افزونه ی فروشگاه ساز حرفه ای ووکامرسی, ووکامرسی یک افزونه ی قدرتمند و حرفه ای برای وردپرس می باشد که می توان با آن به راحتی یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کرد. حال اگر شما به دنبال فروشگاه ساز هستید تا در کنار سایت خود یک فروشگاه خوب و حرفه ای می تونم بگم همه فن حریف داشته باشید ووکامرسی رو به شما پیشنهاد می کنم. در زیر به برخی از ویژگی های فوق العاده این افزونه می پردازیم:

ویژگی ها و امکانات کلی افزونه ووکامرسی :

[list_tick]

[/list_tick]

برخی ویژگی ها افزونه ووکامرس که به قسمت کاربران اختصاص دارد:

[list_tick]

[/list_tick]

برخی از ویژگی های قسمت مدیریت افزونه ی ووکارمرسی:

قسمت مدیریت افزونه ی ووکامرسی فوق العاده حرفه ای و پیشرفته می باشد , بعد نصب افزونه دو گزینه به پیشخوان وردپرس شما افزوده می شود یکی به نام ووکامرسی و یکی به نام محصولات که از قسمت ووکامرسی می توانید افزونه را تنظیم کنید و از قسمت محصولات محصولات را کنترل کنید. در کل ویژگی های قسمت مدیریت به شرح زیر می باشد:

[list_tick]

ورژن 2.0.17 بروز رسانی شد=========

ورژن 2.0.20 ووکامرسی بروز شد ========

بروز رسانی افزونه ووکامرس به نسخه 2.1.11

[/list_tick]

 نحوه ی  نصب افزونه ی ووکامرسی:

افزونه ی فروشگاه ساز ووکامرسی فقط در چند ثانیه نصب می شود , ابتدا فایل افزونه  که با فرمت zip می باشد را از قسمت افزونه ها در پیشخوان وردپرس نصب کنید. یا از طریق هاست پوشه ی ووکامرسی را به پوشه ی پلاگین موجود در پوشه ی wp-content انتقال بدید و از قسمت افزونه ها افزونه را فعال کنید.

خوب دوستان امیدوارم با این افزونه ی فروشگاه ساز یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنید. افزونه فروشگاه ساز ووکامرس قدرتمندترین افزونه فروشگاه ساز این مدیریت محتوا می باشد

آرزومند بهترین ها برای شما …

[accordion]
[atab title=”افزونه ی فارسی ساز ووکامرس”]به صورت پیش فرض واحد های پولی ایران در این افزونه وجود ندارد با استفاده ار این افزونه می توانید واحد پولی ایران را به افزونه ی ووکامرسی اضافه کنید + افزونه فارسی ساز ووکامرس با قابلیت افزودن حلقه های ترجمه

دانلود افزونه

[/atab]
[atab title=”درگاه جهان پی”]برای استفاده از درگاههای پرداخت آنلاین شما می توانید از افزونه ی جهان پی استفاده کنید ( ابندا باید در سایت جهان پی ثبت نام کنید و اطلاعات حساب خود را ثبت کنید.

دانلود افزونه

[/atab]
[atab title=”درگاه پی لاین”]یکی دیگه از افزونه های پرداخت انلاین درگاه پرداخت پی لاین می باشد, که باید در سایت پی لاین ثبت نام کنید و اطلاعات حساب خود را ثبت کنید

دانلود افزونه

[/atab]

[atab title=”افزونه ی درگاه بانک ملت”]یکی دیگر از افزونه  های درگاه پرداخت افزونه ی  درگاه پرداخت آنلاین  بانک ملت می باشد که برای افزونه ی ووکامرسی آماده سازی شده است.

دانلود افزونه

[/atab]
[/accordion]

لینک دانلود افزونه ی ووکامرسی woocommerce هم در زیر می باشد.

خروج از نسخه موبایل