نماد سایت بیگ تم

سئو تصاویر و افزایش بازدید سایت

سئو تصاویر و افزایش بازدید سایت - seo

با سلام خدمت همه دوستان عزیز در این بخش از آموزش سئو می خوام درباره ی تصاویر صحبت کنم سئو تصاویر و افزایش بازدید سایت از طریق تصاویر به این فکر کنید که در سایت شما چند درصد تصویر استفاده میشه اگر از سیستم وردپرس استفاده می کنید برای هر پست یک تصویر شاخص استفاده میشه و تصاویر بین مطالب.

تا به حال فکر کرده اید که می توانید با استفاده از تصاویری که در سایتتون استفاده می کنید بازدید کننده جذب کنید ؟ آیا تا به حال به صورت تصویری در گوگل جست و جو کردید ؟ و آیا …

یکی از نکات مهم در سئو سایت استفاده ی درست است حالا از هرچی , تصاویر می تونه مورد مهمی باشه در نظر بگیرید یک کاربر کلمه ای رو تو گوگل به صورت تصویری جست و جو کی کنه و در نتیجه ی جست وجو تصاویر زیادی رو میبینه به نظر شما برای دریافت نتیجه ی خوب روی چه تصویری کلیک می کنه ؟ اگه درست حدس زده باشید روی تصویری که مربوط به کلمه ی مورد جست وجو کلیک می کنه. ( مثلا متن ” سئو وردپرس ” رو search می کنه و در نتیجه تصاویری از لوگوی وردپرس و سئو و سیستم های دیگه مثل جوملا و …. رو میبینه خوب باید روی تصویری که لوگوی وردپرس و سئو هست کلیک کنه نه جوملا ) هر چند این نتیجه ی جیت و جو با کلمه ی ” سئوی وردپرس ” برای اون نمایش داده شده. در کل تصویر مفهوم پست رو می رسونه مثلا درباره ی سئو صحبت می کنیم بیایم برای پست تصویر لوگوی وردپرس قرار بدیم اصلا درست نیست. ( در انتخاب تصاویر دقت کنید )

یکی از نکات سئو سرعت لود هست سعی کنید تصاویر رو تا حد ممکن کم حج کنید تا با سرعت زیادی لود بشن , برای این کار راه های زیادی وجو داره ( اگر با نرم افزار فتوشاپ کار می کنید برای ذخیره تصاویر از گزینه ی save for web page استفاده کنید فرمت های موجود png , jpg , gif با هر فرمت می تونید ذخیره کنید به حجم تصویر دقت کنید ).

هنگام استفاده از تصویر در سایت برای تصویر متن جایگزین و نام انتخاب کنید در سیستم وردپرس وقتی تصویر رو آپلود می کنید در همون قسمت بخش هایی برای انتخاب نام , متن جایگزین و توضیح وجو داره حتما با دقت این قسمت ها رو کامل کنید.

متن جایگزین ویژگی alt هست برای زمانی که اگر در صورت سرعت کم اینترنت تصویر لود نشد به جای تصویر متن انتخابی نمایش داده شود , عنوان هم ویژگی title هست برای مشخص کردن این که این تصویر مربوط به چیست موتور جست وجو ها نمی توانند تشخیص دهند داخل تصویر چه شکلی قرار داره و فقط با ویژگی های متن جایگزین و عنوان تصویر می فهمند که این تصویر برای چیست.

اگر می خواهید در نتایج جست و جوی تصویر در رتبه های اول باشید با دقت برای تصاویری که در سایت استفاده می کنید عنوان و متن جایگزین بنویسید.

آخرین مورد درباره ی سئو تصاویر نام تصویر هست , فرض کنید این پست را شما نوشته اید و می خواهید برای این پست یک تصویر درست کنید و یک نام براش انتخاب کنید ( یه تصویر مناسب در زمینه ی این پست , حجمش مناسب باشه , نام تصویر رو چی بزرایم خوبه مثلا image seo tools فک کنم خوب باشه ) یکی دیگه از موراد که برای ظاهر شدن در نتایج اول موتور جستوجو هایی مثل گوگل , یاهو , بینگ مهم هست انتخاب نام مناسب برای تصاویر هستش اگر برای نام  تصویر در این پست بنویسیم 12345 به نظر شما باید چه چیزی رو جست وجو کنیم تا در نتایج دیده شویم پس برای تصاویر نام مناسب انتخاب کنید.

امیدوارم مفید واقع بشه براتون , آرزومند بهترین ها برای شما…

خروج از نسخه موبایل