قالب چند منظوره llorix-one که توسط بیگ تم فارسی و راست چین شده است, قالبی پر از امکانات و اپشن های کاربردی و جالب است . تنظیمات ان بسیارجالب و جذاب بوده , در ان می توانید بسیارراحت لینک هایی بسازید که کار پیمایش به قسمت های مختلف صفحه سایت را انجام می دهند و یافتن قسمت ها ی مختلف صفحه و خواندن مطالب برای کاربر بسیار اسان و جذاب باشد.و همینطور امکاناتی بی نهایت ساده و راحت برای ایجاد عکس زمینه , لینک به صفحات دیگر, قسمت اطلاعات کلی سایت و اعضا و نظرات مشتریان و همچنین دسترسی مناسب به نوشته ها دراختیار شما قرار می هد.  با کلیک بر روی لینک پیشنمایش, دموی  قالب را می توانید ببینیدو مطابق فیلم اموزشی محتوی دمو را درون سایت خود درون ریزی کنید.ما فیلم اموزشی کار با قالب را نیز به رایگان برای شما قرار داده ایم که دانلود کنید.لینک  دانلودفایل قالب و محتوی و فیلم های اموزشی در پایین مطالب می باشند.

دانلود رایگان قالب چند منظوره llorix-one برای وردپرس

پوسته وردپرس چند منظوره llorix-one قالبی فوق العاده به شمار می اید. معمولا قالبی با این همه امکانات در دسته قالب های پولی قرار دارد و رایگان بودن llorix-one در کنار این همه امکانات برای ساختن سایت هایی با محتوی های مختلف و حتی متضاد و ایجاد برگه هایی با ساختار هایی کاملا جدا از یکدیگر شگفت اور است !همه افراد چه کسانی که با موضوع ساخت سایت اشنا باشند و چه افراد مبتدی همه کار کردن با ان را راحت خواهند یافت و این از ویزگی های مهم این قالب است که در عین پیشرفته بودن و حرفه ای بودن کاربری ان ساده و لذت بخش است و کسی مشکلی درساخت سایت با ان نخواهد داشت و نه تنها با تجربه کابری خوبی که از کار با قالب حاصل می شود بلکه موجب می شود که در ساخت دیگرسایت های خود در اینده به استفاده از قالب تمایل داشته باشد چون انعطاف بسیار زیاد , ان را مناسب برای ایجاد هر نوع ساتی کرده است و تمامی نیازهای شما را در زمینه کار ساخت سایت برطرف می کند. پس فرصت را غنیمت شمرده وبهتر است در کمترین زمان ممکن از ویژگی فوق العاده این قالب رایگان وردپرس که نهایت استفاده را ببرید.

طراحی منحصر به فرد اسلایدر نوشته

ارائه نوشته ها در llorix-one برخلاف اکثر قالب های دیگر که از ساختار مشابه و یکسانی پیروی می کنند کاملا متفاوت بوده و روش نوین و کابردی را برای دسترسی به مطالب سایت به صورت سریع در اختیار ما قرار می دهد.علاوه برقسمت وبلاگ که مطالب را به صورت مجزا در خود قرارداده است درصفحه اصلی این پوسته امکانات اسلایدر نوشته وجود دارد که طراحی ان مانند دیگر اسلایدرهای نوشته که شامل جملاتی کوتاه هستند نبوده و خلاصه ای از مطلب هر نوشته را به همراه تصویر ان در هراسلاید به همراه لینک صفحه ان نوشته نمایش می دهد.پیمایش در بین صفحات نیز این بار به صورت بالا و پایین بوده و بسیار نو و جذاب است.

قالب رایگان وردپرس

طراحی منحصر به فرد اسلایدر نوشته

امکانات برای اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی

تجربه کاربری و رابط کاربری موضوعی است که درطراحی بسیار مهم است و حتما باید انها را رعایت کرد.این ویژگی کاملا در این پوسته رعایت شده است.قالب llorix-one لینک به صفحات دیگر را به نحوه ای متفوت و اثر گذار و جذاب پیاده سازی کرده و در چند ناحیه مختلف صفحه با انتخاب عکس پس زمینه که با افکتی زیبا اسکرول می شود ,عنوان, توضیح کوتاه و ایجاد باتن می توانید لینک هایی به صفحات مورنظر خود ایجاد کنید .این قسمت ها در عین که طراحی زیبایی دارند از خستگی کاربرسایت جلوگیری کرده , اطلاعاتی کوتاه و مناسب به اومی دهند و همچنین کاربر را به محتوی موردظراو بهتر هدایت می کنند.

قالب رایگان وردپرس

تنظیمات ایجاد لینک گرافیکی

تنظیمات ایجاد لینک گرافیکی

تجربه کاربری و رابط کاربری موضوعی است که درطراحی بسیار مهم است و حتما باید انها را رعایت کرد.این ویژگی کاملا در این پوسته رعایت شده است.قالب لینک به صفحات دیگر را به نحوه ای متفوت و اثر گذار و جذاب پیاده سازی کرده و در چند ناحیه مختلف صفحه با انتخاب عکس پس زمینه که با افکتی زیبا اسکرول می شود ,عنوان, توضیح کوتاه و ایجاد باتن می توانید لینک هایی به صفحات مورنظر خود ایجاد کنید .این قسمت ها در عین که طراحی زیبایی دارند از خستگی کاربرسایت جلوگیری کرده , اطلاعاتی کوتاه و مناسب به اومی دهند و همچنین کاربر را به محتوی موردظراو بهتر هدایت می کنند.

قسمت معرفی اعضا و مشتریان

خیلی وقت هابازدید کنندگان یک سایت تمایل دارند که اطلاعاتی کوتاه در مورد مشخصات مدیران و نویسندگان سایت کسب کنند و با مهارتها و تخصص ها و دیدگاه های انها بیشتر شوند بدون اینکه لازم باشد تمام صفحات سایت را برای پیدا کردن اطلاعات موردنظر جستجو کنند.در نطر گرفتن قسمتی ازصفحه اصلی سایت برای این موضوع بسیار می تواند در این زمینه کارگشا باشد. به همین منظور قالب llorix-one تنطیماتی برای براورده کردن این نیاز در اختیار شما قرار می دهد که در ان معرفی اعضا سایت شما و همکاران شما به صورت عکس, قسمت نام , توضیح کوتاه و همینطور قسمت متنی برای توضیحات بیشتر در مورد انها ,امکان پذیر است. همچنین با امکانات مربوطبه درج اطلاعات و نظرات مشتریان در جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایتتان گامی سازنده برخواهید داشت.

قالب رایگان وردپرس

قسمت معرفی اعضا و مشتریان

آپشن های مجزای صفحه اصلی و وبلاگ

قالب llorix-one دارای دو ساختا ر وطراحی کاملا متفاوت و مجز ابرای صفحه اصلی و وبلاگ است که فضای وبلاگی برای قسمت نوشته ها و فضای معمول یک سایت کامل را برای صفحه اصلی سایت ایجاد می کند.که شما در قسمت تنطیمات هر برگه می توانید یکی ازاین قالب ها را برای سایت خود انتخاب کنید.به اسانی شکل طاهری صفحه مورد نظربه قالب تعیین شده تغییر پیدا می کند.به طور کلی این قالب در هر زمینه ای دامنه انتخاب وسیعی به شما می دهد و شما محدودیتی درطراحی سات خود با ان نخواهید داشت.

قالب رایگان وردپرس

آپشن های مجزای صفحه اصلی و وبلاگ

امکانات و ویژگی های کلیدی قالب llorix-one

  • تنظیمات ایجاد لینک گرافیکی
  • طراحی منحصر به فرد اسلایدر نوشته
  • آپشن های مجزای صفحه اصلی و وبلاگ
  • قسمت معرفی اعضا و مشتریان
  • امکانات برای اطلاعات تماس
  • شبکه های اجتماعی
  • واکنشگرا
  • قابلیت ایجاد چند نوع سایت
  • و …

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.magicwp.ir/llorix-one/” icon=”fa-eye” target=”true”]پیشنمایش قالب llorix-one [/button]

[button color=”green” size=”medium” link=”http://dlbigtheme.ir/free-theme/llorix-one-lite-bigtheme.zip” icon=”fa-cloud-download” target=”true”]دانلود فایل قالب + فایل های درون ریزی[/button]

[button color=”green” size=”medium” link=”http://dlbigtheme.ir/free-theme/video/film-amoozashi- llorix-one-lite-bigtheme.zip” icon=”fa-cloud-download” target=”true”]دانلود فایل فیلم اموزش کار با قالب +اموزش درون ریزی[/button]

منبع : بیگ تم

یک نظر

  1. ali

    سلام
    من هم فیلم رو دانلود کردم و هم قالب رو
    فیلم از حالت زیپ خارج نمیشه و پیغام خطا میده!
    قالب هم نصب نمیشه و پیغام خطا میده و میگه فایل style.css رو کم داره!
    لطفا راهنمایی کنید!
    در ضمن چند بار با چند سیستم دانلود کردم و همینطور بوده!

  2. هادی قربانی

    سلام
    فایل دانلود و تست شد و مشکلی نداشت
    شاید مشکل بخاطر دانلود ناقص باشه
    یکبار دیگر دانلود رو انجام بدید تا مشکل رفع شود

  3. محمد رضا

    سلام من واقعا مدیون سایتتون هستم بالاخره پس از چندی سایتم را با وردپرس ساختم و از قالب های شما استفاده می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *