نماد سایت بیگ تم

قالب شرکتی , شخصی , خبری وردپرس

قالب هکتور برای سایت های شرکتی , وبلاگی , شخصی و خبری وردپرس

سلام  وعرض وقت بخیر خدمت شما بازدید کنندگان گرامی , قالبی که امروز به صورت رایگان براتون آماده کردیم  قالب شرکتی , شخصی , خبری وردپرس می باشد یعنی میتونید قالب رو در زمینه های شرکتی , خبری و شخصی مورد استفاده قرار دهید. این قالب حرفه ای توسط تیم بیگ تم به طور کامل فارسی سازی و راستچین شده و همچنین تغییراتی رودر قالب برای زیباتر شدن  اعمال کردیم  که واقعا زیبا و فوق العاده شده . اسم این قالب هکتور می باشد کاری از وب سایت web2feel . برخی از ویِگی هایی که قالب هکتور به خودش اختصاص داده به شرح زیر می باشد: ابتدا تصاویری از ظاهر قالب و بعد می تونید ویژگی های قالب رو پایین تر مشاهده کنید.

تصویر یک :

تصویر دو:

تصویر سه :

آموزش تنظیمات قالب  هکتور:

فعال سازی منوها :  برای فعال سازی هر دو منو ابتدا وارد قسمت فهرست ها که در زیر منوی نمایش در مدیریت وردپرس می باشد شوید و دو منو ( فهرست  ) ایجاد کنید. و در هر کدام برگه ها و دسته بندی هایی که دوست دارید به نمایش گذاشته شود رو قرار بدید. و فهرست های ساخته شده را ذخیره کنید. از سمت راست در قسمت منوی بالا منوی بالایی رو انتخاب کنید و در قسمت بعدی هم اون یکی منوتون رو قرار بدیدو

فعال کردن اسلایدر قالب : برای فعال کردن اسلایدر وارد بخش تنظیمات پوسته شوید که در زیر منوی نمایش در مدیریت وردپرس می باشد و به قسمت تنظیمات اسلایدر بروید و در قسمت دسته آیتم های اسلاید دسته بندی رو که می خواهید در اسلایدر نمایش داده شود رو انتخاب کنید. فراموش نکنید باید برای پست هاتون تصویر شاخص انتخاب کرده باشید. و در قسمت تعداد آیتم ها در اسلایدر تعداد تصاویری که می خواهید به نمایش گذاشته شود رو وارد کنید مثلا 4.

تنظیمات بنر های 25*25 :  برای نمایش بنر های 25*25 به قسمت تنظیمات بنر بروید خودتون متوجه میشید. برای هر بنر چهار کادر وجود دارد.

امیدورام از این قالب خوشتون اومده  اشه , آرزومند بهترین ها برای شما …

اینم لینک دانلود رایگان قالب :

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/Hector.zip bottom_text=”قالب شرکتی هکتور hector”]دانلود رایگان[/button_download]

ارائه ای از بیگ تم

خروج از نسخه موبایل