نماد سایت بیگ تم

قالب مجله تفریحی خبری فارسی وردپرس

قالب مجله تفریحی خبری فارسی وردپرس

قالب مجله تفریحی خبری فارسی وردپرس

با سلام خدمت همه ی وردپرس دوستان عزیز , اینبار هم یه قالب مجله تفریحی خبری فارسی وردپرس به نام راش Rush رو براتون آماده کردم که واقعا قالب زیبا و حرفه ای هستش و دارای امکانات فوق العاده و بی نظیریه. تا حالا قالب خبری و قالب مجله ای زیادی رو برای دوستان قرار دادیم که هر یک در زمینه های خودشون واقعا عالی بودن و دوستان هم راضی.

قالب مجله تفریحی Rush یه قالب برای دوستانی هستش که واقعا می خوان یه سایت کاربر پسند داشته باشن , فک نکنم تا حالا این قالب رو تو سایت های ایرانی قرار داده باشن که توسط تیم وردپرسی بیگ تم با کیفیت بالایی فارسی سازی شده و به صورت رایگان در اختیار دوستان عزیز قرار دادیم که امیدواریم با نظرهای گرمتون ما رو برای قرار دادن قالب های حرفه ای تر تشویق کنید. تصویر زیر مربوط به صفحه ی اصلی قالب مجله تفریحی راش Rush هستش:

 

برخی از ویژگی های کلیدی قالب مجله تفریحی خبری راش Rush وردپرس :

یه نکته بگم : قسمت پنل تنظیماتی قالب کاملا فارسی سازی نشده البته بیشتر قسمت های لازم ترجمه شدن و مشکلی نخواهید داشت از این بابت, ولی در بروز رسانی های بعدی همش و فارسی می کنم تا تو قسمت تنظیمات مشکلی واستون پیش نیاد. البته کار باهاش خیلی راحته.

آموزش کار با قالب مجله خبری Rush راش :

قالب رو می تونید به صورت رایگان دانلود کنید و نصب کنید مثل سایر قالب ها که نحوه ی نصب رو توضیح نمیدیم و انشاا… تو بخش مدرسه ی وردپرس به موضوعات مختلف کار در زمینه ی وردپرس اشاره می کنیم , خوب بعد از نصب قالب برای افزودن ابزارک از قسمت ابزارک ها اقدام کنید توجه داشته باشید 4 ابزارک برای فوتر هستش که در پایین نمایش داده میشه , یه سایدبار کوچیک داریم همون طور که در تصویر بالا دیدید یه ستون در سمت چپ وجو داره که کوچیکه برای اون ستون ابزارک ها رو تو قسمت سایدبار کچیک قرار بدید و یه ساید بار وسط  که اونم برای نمایش در وسط هستش , برای استفاده از ابزارک صفحه ی اصلی باید یه برگه درست کنید و برای برگه الگوی صفحه ی اصلی رو انتخاب کنید. یه نکته ی دیگه که باید اشاره کنم ترجمه ی بخشی از قسمت های قالب هستش فک کنم هفت یا هشت کلمه رو باید از قسمت تنظیمات قالب ترجمه کنید , برای این کار تو قسمت پنل تنظیماتی قالب به قسمت ترجمه برید و اونجا اون چند کلمه رو به فارسی بنویسید.

لینک دانلود قالب پایین هستش. مشکلی هم داشتید تو قسمت دیدگاههای همین پست مطرح کنید به ایمیل ها پاسخ داده نمی شود.

نکته : برای نمایش تاریخ به صورت شمسی در تمامی بخش ها پست تبدیل تاریخ میلادی به شمسی رو مطالعه کنید

قالب به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال این فایل ندارد و پشتیبانی بروی سرویس های رایگان ارائه نمیشود

.

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل