نماد سایت بیگ تم

قالب مجله ی خبری فوق العاده حرفه ای وردپرس فارسی

قالب مجله ی خبری فوق العاده و حرفه ای وردپرس

قالب مجله ی خبری فوق العاده حرفه ای وردپرس فارسی

امروز یک قالب مجله ی خبری فوق العاده حرفه ای وردپرس فارسی رو براتون آماده کردم که بسیار زیبا و حرفه ای می باشد , اسم این قالب مجله ی خبری Good news می باشد که ورژن آخر آن نیز می باشد. تا به حال در سایت بیگ تم بهترین قالب های خبری رو ارائه دادیم که بسیار حرفه ای و قدرتمند بوده اند مثل قالب های ( صحیفه , جریده , لوسید ) که قالب گود نیوز نیز به جمع آنها اضافه شد. خوب کمی هم درباره ی گود نیوز بگوییم:

قالب مجله ی خبری گود نیوز در یک بسته بندی عالی و کامل ارائه شده که دارای پنل تنظیماتی فوق العاده حرفه ای می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی کنترل قالب و وب سایت خود را در دست بگیرید و همچنین دارای 9 بخش ابزارک با 20 ابزارک ( سفارشی ) زیبا و حرفه ای که به وب سایت زیبایی خاصی می بخشد. دارای چهار الگوی مخصوص برای هر برگه البته با امکانات زیادی که این قالب داره شما می تونید به تعداد نامحدود برگه بسازید. و همچنین دارای بخش ویرایشگر حرفه ای و پیشرفته برای تنظیم هر پست یا هر برگه.

قالب خبری گود نیوز به صورت پیش فرض در دو استایل laight ( سفید ) و dark ( مشکی ) خود را به نمایش می گذارد البته می توان به تعداد بی نهایت براش رنگ تعریف کرد. و پشتیبانی از تبلیغات در قسمت های مختلف قالب و …

برخی از ویژگی های قالب مجله ی خبری فوق العاده حرفه ای وردپرس فارسی :

در قسمت پنل تنظیمات قالب همه ی ویژگی ها به دو صورت خاموش و روشن می باشند که برای نمایش روشن و برای عدم نمایش ویژگی رو در حالت خاموش قرار دهید.

اینم لینک دانلود رایگان قالب که 5 MB هستش همراه با فایل های آموزش کار با قالب.

 ========= ورژن 4.8.1 قالب بروز رسانی شد

فارسی سازی بخش کنترل پنل قالب ( توسط دوست عزیزموم احسان صمدی )

راست چین سازی بخش کنترل پنل قالب ( توسط دوست عزیزموم احسان صمدی )

 برطرف شدن مشکل قرار گیری سایدبار در سمت راست و چپ

شما در باره ی قالب مجله ی خبری فوق العاده حرفه ای وردپرس فارسی goodnews  چه فکر می کنید ؟ نظرات خود را درباره ی قالب خبری گود نیوز در قسمت دیدگاهها مطرح کنید.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/docs-goodnews.zip bottom_text=”فایل آموزشی کار با قالب”]دانلود[/button_download]

خروج از نسخه موبایل