نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس رایگان شخصی byline + فیلم آموزشی

این بار قالب وردپرس شخصی byline را به شما معرفی می کنیم تا بتونید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی سایت های زیبا برای انواع کارهای مختلف نمونه کارها، مقاله، عکاسی، سایت های خلاقانه، سایت های گالری و …. با استفاده ان برای خود راه اندازی نمایید .قالب وردپرس رایگان byline توسط بیگ تم به صورت فارسی و راستچین شده و به صورت رایگان برای دانلود قرارگرفته شده است که میتواند برای شما بسیارمفید باشد و توسط ان سایتی زیبا برای خود راه اندازی نمایید. می توانید دموی انلاین قالب byline را ببینیدهمینطور فیلم اموزشی کار با قالب و اموزش درون ریزی را دانلود و مشاهده کنید و سایتی مشابه دموبسازید. لینک دانلود فایل های قالب و دورن ریزی محتوای دمو در پایین مطالب قرار دارد.ما پاسخگوی سوالات شما هستیم.

دانلود رایگان قالب وردپرس شخصی byline

قالب رایگان وردپرس snowbird دارای امکاناتی است که از جمله انها می توان به قسمت سفارشی سازی اشاره کرد که به راحتی و بدون نیاز داشتن به دانش برنامه نویسی قسمتهای مختلف ان را می توانید تغییر دهید. از امکانات دیگر میتوان به منوهای ساده ای و ویجت شبکه های اجتماعی برای به اشراک گذاری مطالب ومحبوبیت بیشتر در میان افراد اشاره نمود . درانواع دستگاه هایی کوچک و بزرگ به خوبی نمایش داه می شودو کاملا واکنش گرا است.و بسیارمیتواند به شما کمک کند زیرا ویژگی های مورد نیاز چون بهینه و سئو بودن, رنگبندی زیبا و .. را داراست.همچنین از انواع ابزارکهای وردپرسی پشتیبانی کرده و توسعه پذیر است.

تنظیمات فارسی

تنظیمات فارسی

از امکانات مهم و عالی این قالب وردپرس فوق العاده, می توان قسمت تنظیمات را نام برد. که تنوع و کابردی بودن تنظیمات ان بسیار مهم می باشد و هر مدیرسایتی علاقه داردکه بتواند به راحتی و بدون هیچ گونه ویرایش وکدنویسی اضافه, بسیاری از قسمتهای مختلف سایت خود را به سلیقه خود و متناسب با موضوع کار سایت تنظیم و تغییر دهد و کنترل کاملی روی آن داشته باشد . قالب رایگان byline دارای قسمت تنظیمات فارسی می باشدو تمامی نیازهای شما را در این زمینه براورده و برطرف می کند.

پشتیبانی از مگا منو

قالب byline دارای منوهای زیبایی بوده است و همچنین از افزونه مگا منو پشتیبانی می کندو شما میتونید دران مگا منو داشته باشید تا بتونید به راحتی سایتی متفاوت و جذاب برای کار خود ایجاد کنید. زیرا منوی زیبا مهمترین قسمت های سایت است که در جذب بازدید کننده ها بسیارموثر است .

منوهای زیبا

پشتیبانی از روولوشن اسلایدر

یکی دیگر از ویژگی های قالب byline پشتیبانی ان از افزونه روولوشن اسلایدر است که با استفاده از آن اسلایدرهایی زیبا و جذاب برای سایت خود می توانید ایجاد کنید و از امکانات فراوان این اسلایدر پرکاربرد در سایت خود استفاده کرده و به راحتی جدیدترین مطالب را به زیبایی برای بازدید کننده های خود قرار دهیدوظاهر سایتتان را زیباتراز قبل کنید.

بهینه و مناسب برای سئو

قالب byline طراحی بی نظیری دارد و دارای کدنویسی عالی و منجصر بفرد HTML5، CSS3 است. بسیار سبک و کم حجم بوده و از سئوی خوبی دارا است .پوسته شخصی وردپرس byline ابزارکهای خاصی را دارا است و از انواع ابزارک هاپشتیبانی می کند تا بتونید با ان سایتی به دلخواه راه اندازی کنید. این قالب وردپرسی با آخرین نسخه وردپرس تست و سازگاری داشته است و میتونید بدون هیچ گونه مشکل از ان استفاده کنید.

نوار کناری زیبا و واکنش گرا

ریسپانسیو

این قالب فارسی و رایگان وردپرس کاملا واکنشگرا است تا به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی با انواع دستگاه های به سایت خود مراجعه نمایید و بازدید کننده های شما بتوانند با گوشی های همراه و تبلت و … به سایت کنند و نیازی به زوم صفحه و کشیدن آن به اطراف و اسکرول نداشته باشند. زیرا به اندازه صفحه دستگاه مورد نظر در خواهد امد.شما میتونید آن را برای انواع کارها انتخاب نمایید و بازدیدکننده های زیادی را به سمت خود بکشانید و جزو بهترین ها باشید .

ویژگی های کلیدی قالب byline

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.magicwp.ir/byline/” icon=”fa-eye” target=”true”]پیشنمایش قالب byline [/button]

[button color=”green” size=”medium” link=”http://dlbigtheme.ir/free-theme/byline-bigtheme.zip” icon=”fa-cloud-download” target=”true”]دانلود فایل قالب + فایل های درون ریزی[/button]

[button color=”green” size=”medium” link=”http://dlbigtheme.ir/free-theme/video/film-amoozashi-byline-bigtheme.zip” icon=”fa-cloud-download” target=”true”]دانلود فایل فیلم اموزش کار با قالب +اموزش درون ریزی[/button]

منبع : بیگ تم

خروج از نسخه موبایل