نماد سایت بیگ تم

قالب و اپلیکیشن نیازمندی وردپرس مشابه دیوار

قالب و اپلیکیشن نیازمندی وردپرس مشابه دیوار

آماده اید تا استارت آپ خود را راه اندازی کنید ؟

اگر شما هم می خواهید به سبک دیوار و یا شیپور میلیونر شوید ما به شما چارسوق را پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید یک سایت آگهی داشته باشم ؟

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا اینکه بدنبال خدمات و محصولاتی می گردند و یک وبسایت آگهی می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند . یک سایت آگهی جدای بر آنکه مخاطبین بسیار زیادی دارد ، نسبت به سایت های دیگر یک سرمایه گذاری زود بازده بوده و حتی زمان زیادی برای مدیریت آن نیاز ندارد و می تواند به عنوان کار اول و یا حتی دوم و یا سوم شما یک منبع درآمد پر سود و کم ریسک باشد. مطمئنا شما هم مثل ما از ظاهر یکنواخت سایت های آگهی و نیازمندی موجود درایران خسته شده اید و به دنبال یک وبسایت حرفه ای تر با پشتیانی معتبر و قیمتی مناسب می گردید. با استفاده از چارسوق می توانید به راحتی یک سایت و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی راه اندازی کنید.

قالب چارسوق | اپلیکیشن چهارسوق | قالب مشابه دیوار | پوسته شبیه دیوار | اپلیکیشن شبیه دیوار قالب و اپلیکیشن نیازمندی وردپرس مشابه دیوار


امکانات قالب چارسوق | قالب مشابه دیوار :

 

قالب  کاملا ریسپانسیو، سبک، بسیار بهینه، دارای سئو بسیار خوب و کاملا سازگار با وردپرس و آخرین ورژن ووکامرس

 

اپلیکیشن چهارسوق | اپلیکیشن شبیه دیوار (سازگار با تمام امکانات وب سایت)

 

اپلیکیشن اندروید کم حجم و بسیار سریع (نوشته شده با زبان رسمی گوگل)

 

بهترین انتخاب برای قالب نیازمندی وردپرس

یکی از بهترین انتخاب ها ، برای  راه اندازی یک سایت نیازمندی ، قالب نیازمندی وردپرس چارسوق می باشد . برای راه اندازی یک سایت نیازمندی وردپرس شما هیچ نیازی به دانش فنی ندارید، فقط با نصب قالب چارسوق و برنامه ریزی و مدیریت هوشمند ، می توانید یک سایت نیازمندی حرفه ای داشته باشید . می توانید آگهی ثبت کنید ؛ آگهی های مشتریان خود را ثبت کنید ، همچنین با داشتن اپلیکیشن نیازمندی وردپرس اختصاصی ، بازار خود را گسترش دهید. با استفاده از این پکیج سایت ساز نیازمندی شما می توانید ، قالب نیازمندی وردپرس مشابه دیوار داشته باشید . و از طریق دریافت هزینه برای دسته بندی ، دریافت هزینه برای نردبان کردن و ویژه کردن آگهی درآمد داشته باشید .
آموزش کامل (مستندات) قالب و اپلیکیشن
خرید قالب و اپلیکیشن چارسوق
خرید قالب چارسوق از ژاکت

خروج از نسخه موبایل