نمایش مطالب برای اعضا در وردپرس - نمایش سایت برای اعضا

نمایش مطالب برای اعضا در وردپرس – نمایش سایت برای اعضا

سلام , امروز می خوام افزونه ای رو معرفی کنم که قابلیت نمایش مطالب برای اعضا در وردپرس رو به وردپرس اضافه می کنه یک افزونه وردپرس کم حجم و بسیار کاربردی , روش های زیادی برای نمایش مطالب برای اعضای سایت وجود داره , این روش یکی از بی دردسرترین روش هاست.

نام این افزونه وردپرس registered users only که فقط اعضای سایت و کسانی که در سایت عضو هستن می تونن مطالب رو ببینن , نحوه ی کار این افزونه به این صورت هستش که بعد از نصب و فعال سازی افزونه کاربری که عضو نشده نمی تونه وارد شایت بشه و به صفحه ی ورود منتقل میشه.

در بالای فرم ورود برای این کاربران متن ( کاربر گرامی برای استفاده از سایت باید عضو شوید اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شود ) ظاهر میشه و تا وارد نشده نمی تونه سایت رو ببینه.

همین به همین راحتی با یک افزونه وردپرس به راحیت می تونید قابلیت نمایش مطالب برای اعضا در وردپرس به سایت خودتون اضافه کنید.

آرزومند بهترین ها برای شما … بیگ تم در کنار وردپرس شما …

یک نظر

  1. habiballah

    با سلام
    آیا افزونه این نیست تا کاربر به اون پست هایی که ما مشخص می کنیم دسترسی نداشته باشه.
    به طور مثال من یه سایت فیمل دارم میخوام فیلم های ترسناک و یا فیمل های جدید رو فقط کاربران عضو ببینند. و بقیه فیلم های فدیمی رو همه کاربران حتی کسانی هم که عضو نیستند ببینند. ایا افزونه ای این مدلی داریم؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *