نماد سایت بیگ تم

افزونه ی حرفه ای jquery colorbox

افزونه ی حرفه ای jquery colorbox برای وردپرس

افزونه ی حرفه ای jquery colorbox

خوب دوستان امروز هم یک افزونه ی دیگر از افزونه های حرفه ای و کاربردی وردپرس رو براتون آماده کردم, این افزونه ی حرفه ای jquery colorbox نام دارد که زیبایی خاصی به قالب یا همون سایت میده. خوب حالا کار افزونه ی jquery colorbox چیه؟ حتما در برخی از سایت ها دیدید که در میان پست ها یا هر جای دیگر قالب عکس هایی وجود دارند که وقتی روی عکس کلیک می کنیم تا عکس رو ببینید به یه شکل زیبایی عکس لود میشه , که یک کاد بازی میشه و عکس رو نمایش میده و بقیه ی قسمت های قالب کمی تیره میشه. در تصویر زیر این موضوع رو می تونید به خوبی ببینید:

همون طور که در تصویر بالا دیدید بعد از کلیک بر روی عکس این کادر زیبا باز میشه و تصویر رو به نمایش در میاره و باقی قسمت های ساید که دیده میشه به حالت تیره در میاد.

حال بعضی از قالب ها از این حالت پشتیبانی می کنن و دیگه نیازی به افزونه ی خاصی نیست و لی اگر قالب شما از این امکان پشتیبانی نمیکنه می تونید به راحتی با نصب افزونه ی jquery colorbox این قابلیت رو به قالب خود اضافه کنید.

خوب سایر امکانات این افزونه ؟ بعد از اینکه افزونه رو دانلود و نصب کردید یک گزینه جدید به زیر منوی تنظیمات در پیشخوان اضافه میشه به نام jquery colorbox که می تونید از این قسمت تنظیمات افزونه رو کنترل کنید. افزونه خودش 11 طرح آماده داره که می تونید به سلیقه ی خودتون یکیشو انتخاب کنید و همچنین می تونید تنظیم کنید که اگر داخل یک پست بیش از یک تصویر بود به صورت خودکار به اسلایدر تبدیلش کنه و به نمایش در بیاره و تنظیم سرعت و …

تصویر زیر مربوط به پنجره ی تنظیمات افزونه ی حرفه ای jquery colorbox می باشد:

می بینید که قسمت تنظیمات افزونه هم خیلی اسون هستش و هر کسی می تونه به سلیقه ی خودش این قسمت رو تنظیم کنه. امیدوارم تونسته باشیم خوشحالتون کنیم.

خروج از نسخه موبایل