نماد سایت بیگ تم

افزونه ی sheareplus آیکون شبکه های اجتماعی

افزونه ی وردپرس , افزونه ی اشتراک گذاری , اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی , اشتراک در گوگل پلاس , اشتراک در فیسبوک , دکمه ی گوگل پلاس

افزونه ی sheareplus آیکون شبکه های اجتماعی

همون طور که میدونید امروزه شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی برای وبمستران دارند, از این رو اشتراک گذاشتن مطالب سایت در شبکه های اجتماعی سبب می شود رتبه ی بالا و ترافیک بیشتری کسب کنید , و یا شاید هم یکی از بازدیدکنندگان بخواهید مطالب سایت شما را با دیگر دوستانش به اشتراک بگذارد و … امروزه به هر سایتی که سر بزنیم حتما آیکون شبکه های اجتماعی رو در اون سایت مشاهده م کنیم , بنابراین این افزونه ی وردپرس لازمه و نیاز هر وبمستری می باشد.

این افزونه , افزونه ی sheareplus آیکون شبکه های اجتماعی می باشد , افزونه های زیادی در این زمینه وجود دارند که ما امروز افزونه ی sheareplus رو براتون آماده کردیم. این افزونه بسیار زیبا و فوق العاده می باشد ( که امکان اشتراک گذاری مطالب سایت شما رو در 30 شبکه ی اجتماعی به اشتراک می گذارد ). با امکانات فراوانی که در اختیار شما قرار می دهد. از امکانات و ویژگی های افزونه می توان به پنل تنظیماتی آن اشاره کرد که از طریق این پنل تنظیماتی می توان چگونگی نمایش افزونه در سایت رو مشخص کرد.

همچنین از طریق پنل تنظیماتی افزونه می توان مشخص کرد که صفحه ی اشتراک گذاری به صورت خودکار هنگام ورود کاربر به سایت نمایش داده شود و یا می توان تعیین کرد که بعد از چند ثانیه با چند دقیقه برای کاربر نمایش داده شود و بسیاری ویژگی های دیگه.

افزونه ی sheareplus دارای پنج قالب استایل مختلف  پیش فرض از قبل آماده شده می باشد که می توانید به سلیقه ی خود یکی از آنها را به نمایش بگذارید. برای انتخاب استایل هم می تونید از قسمت پنل تنظیماتی اقدام کنید.

برخی از ویژگی های افزونه ی sheareplus برای اشتراک گذاری مطالب سایت :

[list_tick]

[/list_tick]

این موضوع رو هم بگم که اشتراک گذاری برابر است با کسب ترافیک بیشتر در بالا هم اشاره کردم.

 

خروج از نسخه موبایل