درباره ی بیگ تم

بیگ تم وب سایت تخصصی ارائه ی قالب وردپرس

بیگ تم در زمینه ی طراحی و فارسی سازی قالب های وردپرس و یک قدم جلو تر از رقبای خود اقدام به فعالیت نموده است , بیگ تم با ارائه ی قالب های رایگان و غیر رایگان وردپرس مفتخر به این است که یک گام در پیشرفت وردپرس فارسی برداشته است. شما عزیزان می توانید با استفاده از قالب های رایگان وردپرسی بیگ تم یک قالب زیبا و حرفه ای برای وب سایتتان داشته باشید.

بیگ تم وب سایت تخصصی ارائه ی قالب وردپرس

بیگ تم فعالیت خود را از سال 92 در زمینه های طراحی و فارسی سازی آغاز نموده که بیشتر فعالیت ها بر روی فارسی سازی قالب های وردپرس می باشد , هر مدیر سایتی این موضوع را خوب میداند که ساختار و بنای یک قالب اهمیت زیادی در بهینه شدن سایت برای موتور جست و جو دارد و مطمئنا هیچ شکی در غیر استاندارد بودن قالب های خارجی وجود ندارد , و دلیل روشن بر این موضوع این است که قالب های ارائه شده توسط بیگ تم از قالب هایی است که توسط شرکت های بزرگی ارائه می شود و …

ارتباط با بیگ تم

[button color=”red” size=”medium” link=”” icon=”” target=”false”]09123422341[/button]

 

تغییر و تحول در هر تیم، سازمان و شرکت جزوی از آن شرکت است و همیشه تحولات صرفا به منزله تغییر کلی نیستند، گاهی اوقات تغییرات برای پیشرفت بهتر و سریع تر صورت میگیرد، یا اینکه در راستای بهبود سیاست های یک شرکت یا فروشگاه اینترنتی اتفاق می افتد.

زمان زیادی است که بیگ تم به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی وردپرس محور، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. حداکثر مشتریان ما همیشه خریدهای بعدی خود را از سایت ما انجام میدهند، ما را به دوستان خود توصیه کرده اند و همه این موارد است که اول با حرکت ما در مسیر جلب رضایت کاربر صورت گرفته و در ادامه کاربر از ما راضی باشد دوستان خود را نیز به خرید از ما توصیه میکند. همین موارد پیشرفت چشمگیر بیگ تم در مقایسه با سایرن را رقم زده است.

اکنون که بیگ تم حوزه کاری خود را گسترده تر میکند، تقریبا علاوه بر یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد، توانسته مرکز آموزش خوبی برای کاربران هم باشد، سعی ما همواره در راستای افزایش دانش کاربران در استفاده از وردپرس و دستیابی به محصولات با کیفیت تم فارست بوده است.

هدف بیگ تم

آنچه که اکنون بیگ تم به عنوان یک سایت اینترنتی ارائه میکند، تنها قالب وردپرس نیست، اکنون سیاست های بیگ تم به سمتی حرکت میکند که اولویت آن کاربران است، هر گونه محصولی که معرفی می شود، هر سرویسی که برای کاربران در نظر گرفته می شود، هر بخش فعالی از سایت که کار میکند با اولویت رضایت مشتری فعالیت می کند.

اکنون بیگ تم میتواند مرجعی برای خرید قالب های درجه یک وردپرس باشد، و پشتیبانی از مشتری و بروز رسانی محصولات را در اولویت خود قرار داده است. با هر خریدی که از ما صورت میگیرد، این رضایت مشتری است که مهم تر است و به لطف الهی ما به این سطح از کیفیت کاری رسیده ایم که بتوانیم با ارائه بهترین ها از مشتریان خود به گرمی هر چه بیشتر تجربه یک خرید لذت بخش را برایشان فراهم کنیم.

تخفیف های بیگ تم

همراهی با بیگ تم را از آموزش های بیگ تم در زمینه وردپرس شروع کنید

برخی از ویژگی هایی که سبب می شود بیگ تم از رقبای خود جلوتر باشد به شرح زیل می باشد :

[list_tick]

  • ارائه ی رایگان قالب های وردپرس
  • پشتیبانی رایگان از قالب های ارائه شده توسط بیگ تم
  • ایجاد اطمینان و جلب رضایت کاربر
  • افزایش دانش فنی کاربر و خریدار از طریق پشتیبانی و آموزش
  • افزایش مدام کیفیت محصولات
  • فارسی سازی بهترین قالب ها از برترین کمپانی ها
  • راه اندازی مدیریت محتوای وردپرس و قالب هایی که توسط بیگ تم ارائه می شود یه صورت رایگان
  • در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با تیم بیگ تم در تماس باشید
  • ارائه ی هر نوع قالب ( قالب تجاری , شرکتی , تفریحی , شخصی , خبری و … )
  • پایین در نظر گرفتن قیمت قالب های غیر رایگان
  • فارسی سازی اختصاصی قالب وردپرس به صورت رایگان
  • دارای خدمات آموزشی
  • و …

[/list_tick]

این ها فقط برخی از ویژگی های بیگ تم می باشد.

کیفیت قالب های فارسی شده را با بیگ تم تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *