نماد سایت بیگ تم

قالب فارسی خبری وردپرس

قالب فارسی خبری وردپرس

قالب فارسی خبری وردپرس

در این پست یک قالب فارسی خبری وردپرس رو براتون میزارم که امیدوارم به دردتون بخوره این قالب خبری وردپرس لوسید می باشد محصولی از الگانت تمز که واقعا به جرات می توان گفت: یکی از کارهای بزرگ این شرکت می باشد که توسط تیم بیگ تم با کیفیت بالایی فارسی سازی شده است.

در زیر به برخی از ویژگی های قالب فارسی خبری وردپرس اشاره می کنم:

این قالب خبری وردپرسدارای پنل تنظیماتی پیشرفته ای می باشد که به شما این امکان را می دهد که کنترل قالب خود را بدون ویرایش حتی یک خط کد, در دست بگیرید همچنین از قسمت پنل تنظیماتی قالب می توان به تنظیمات سئو نیز پرداخت و هم می توان تبلیغات در سایت را کنترل کرد و تغییر رنگ قالب , تنظیمات برگه ها و … را به راحتی تنظیم کرد و به نمایش گذاشت.

قالب فارسی خبری وردپرس (لوسید) دارای الگوهای مخصوص برای هر برگه می باشد که به وب سایت زیبایی خاصی می بخشد, که به راحتی می توان در قسمت مدیریت برای هر برگه الگوی مخصوص آن برگه را انتخاب کرد , برخی از این الگو ها ( برگه ی تماس با ما , نمونه کارها , گالری تصاویر , نقشه ی سایت , پست ها و … )

دارای شورد کد های حرفه ای و زیبا که استفاده از آنها در سایت سبب زیبایی و حرفه ای بودن سایت می شود. برخی از این شورت کدها ( باکس های رنگی , نوشته با تب پیج , دکمه ها رنگا رنگ و … )

قابلیت اجرا درست بر روی تبلت ها و گوشی ها , قابلیت پست مطلب معمولی ( همون متنی ) و پست همرا با فیلم و …

برخی از ویژگی های کلیدی قالب فارسی خبری وردپرس :

[list_tick]

قالب به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال این فایل ندارد و پشتیبانی بروی سرویس های رایگان ارائه نمیشود

 

خروج از نسخه موبایل