نماد سایت بیگ تم

قالب فروشگاهی وردپرس xmarket فارسی – پوسته حرفه ای

قالب وردپرس ایکس مارکت

قالب وردپرس ایکس مارکت

قالبی که اینبار آماده کردیم یه قالب فروشگاهی برای سایت های حرفه ای می باشد که واقعا زیباست و دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. امروزه سایت های فروشگاهی زیادی رو تو نت می بینیم که هر یک به نوعی مشغول تجارت هستند از این رو داشتن یک قالب وردپرس خوب و شیک که سبب جذب بازدید و مشتری بیشتر شود بسیار مهم و امری حیاتیست.

قالب فروشگاهی وردپرس xmarket فارسی – پوسته حرفه ای

حال قالب وردپرس xmarket ( قالب وردپرس ایکس مارکت ) به صورت حرفه ای خودش رو نشون داده و با ظاهری زیبا و کاملا بهینه یک قالب حرفه ای برای سایت های فروشگاهی هستش , برخی از ویژگی های قالب قابلیت این رو داره که برای محصولی که برای فروش قرار داده میشه تصویر دوم انتخاب کنید و وقتی که خریدار نشانه گر ماوس رو روی محصول برد تصویر دوم نمایش داده بشه برای این مورد مثلا محصول ما کفش هستش که تصویر اصلی از جلوی کفش و وقتی ماوس روی آن قرار گرفت تصویر پشت کفش نمایش داده بشه.

برخی ویژگی های قالب فروشگاهی xmarket وردپرس :

[list_tick]

قالب xmarket با افزونه ی فروشگاه ساز ووکامرسی طراحی شده که بعد از نصب قالب باید این افزونه رو دانلود و نصب کنید , افزونه کاملا فارسی و دارای درگاه بانک های مختلفی می باشد.

قالب رو مثل سایر قالب ها نصب کنید اگر تا به حال قالب وردپرس رو نصب نکرده اید آموزش نصب قالب وردپرس رو بخونید و برای نصب افزونه آموزش نصب افزونه ی وردپرس , تنظیمات قالب خیلی اسون هستش.

امیدواریم که با این قالب فروشگاهی وردپرس یک فروشگاه حرفه ای برای خودتون راه اندازی کنید و شما هم در دنیای وب مشغول کسب و کار برای خودتان شوید و روز به روز شاهد پیشرفت شما در این زمینه باشیم.

وقتی روی تصویر کلیک کنید تصویر تو همین پنجره داخل یه کادر باز میشه در سمت چپ کادر بالا گزینه ی بزرگنمایی تصویر مشخصه .

تصاویری از قالب : تصویر یک , تصویر دو ,  تصویر سه

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل