نماد سایت بیگ تم

قالب مجله ی تفریحی nexuse وردپرس فارسی

قالب مجله ی تفریحی nexuse وردپرس فارسی ، قالب nexuse

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان وب سایت بیگ تم ، در مطب امروز می خواهیم به معرفی یک قالب زیبا و حرفه به نام قالب nexuse که یک قاالب وردپرس با موضوع مجله خبری است بپردازیم . پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید…

قالب مجله ی تفریحی nexuse وردپرس فارسی

قالبی که امروز آماده کردیم قالب مجله ی تفریحی nexuse وردپرس فارسی می باشد , همون طور که میدونید امروزه قالب های خبری و مجله ای در بین وب سایت های ایرانی زیاد به چشم می خورد. قالب nexuse یک پوسته ی  فوق العاده و بی نظیره که توسط وب سایت الگانت تمز طراحی شده. میشه گفت یکی از کارهای حرفه ای این شرکت می باشد. قالب نکسوس با تکنولوژی جدید وب طراحی شده و دارای زیبایی خاصی می باشد که در همان نگاه اول می توان به کاربر پسند بودن و زیبایی آن پی برد , در میان این همه زیبایی دارای امکانات حرفه ای می باشد که در ادامه خواهید خوند.

دارای پنج استایل اختصاصی که به راحتی می تونید به سلیقه ی خودتون شخصی سازیش کنید.

قالب نکسوس دارای کنترل پنل حرفه ای می باشد که می توانید به راحتی بدون ویرایش حتی یک خط کد کنترل قالب رو در دست بگیرید , پنل تنظیماتی قالب nexuse دارای ویژگی های بسیاری می باشد که هر یک از ویژگی ها دارای دکمه ی فعال کردن یا غیر فعال کردن می باشد که اجازه ی نمایش یا عدم نمایش یک ویژگی در قالب رو میده. یک ویژگی حرفه ای هم تنظیمات سئوی قالب ار پنل ان می باشد ,  پنا تنظیماتی قالب کاملا فارسی سازی شده و راستچین می باشد.

از بخش های دیگر پوسته می توان به الگوها های مخصوص برای هر برگه اشاره کرد , شاید تا به حال از قالب هایی استفاده کردید که همچین امکاناتی ندارن مثلا شما بخواهید که یک برگه ی تماس با ما بسازید , و اگر قالب شما همچین امکانی رو نداشته باشه مجبور میشید که از برخی افزونه ها که این قابلیت رو دارن استفاده کنید ولی قالب نکسوس این امکان رو به شما میده تا بتونید به راحتی برای سایتتون ( برگه ی تماس با ما , برگه ی نمونه کارها , گالری تصاویر , جست و جو و نقشه ی سایت حرفه ای بسازید )

همچنین از دیگر بخش های فوق العاده ی قالب می تونیم به کدهای کوتاه ( شورتکد ) ها اشاره کرد با استفاده از این شورتکدها سایت بسیار شکیل می شود و دیگر مانند سایر وب سایت ها ساده نیست , مثلا اگر شما می خواهید در بین یک پست یا برگه به جای دیگری لینک دهید می توانید با استفاده از شورتکدها یک دکمه ی زیبا برای لینکتان استفاده کنید و…

همون طور که میدونید امروزه کاربرانی زیادی با گوشی های موبایل و تبلت به اینترنت متصل می شوند , حال برای اینکه قالب وب سایت ما با گوشی ها و تبلت ها در سایزهای مختلفی هستند سازگاری داشته . قالب نکسوس از آن دسته از قالب هاست که کاملا پاسخگو ( رسپونسیو ) می باشد . ( قابل اجرای بر روی انواع دستگاهها ).

برخی از ویژگی های کلیدی قالب فارسی نکسوس:

[list_tick]

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است  :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام
  • قالب به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم در قبال محصولات رایگان پشتیبانی ندارد

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل