نماد سایت بیگ تم

قالب مجله ی خبری حرفه ای وردپرس فارسی

قالب خبری حرفه ای و زیبا برای وردپرس فارسی

قالب مجله ی خبری حرفه ای وردپرس فارسی

امروز در میان برنامه های بیگ تم قالب مجله ی خبری جریده برای دانلود رایگان قرار داده شده است , قالبی فوق العاده حرفه ای و زیبا برای سایت های خبری و مجله ای , اگر قالب فارسی صحیفه ی وردپرس رو دیده باشید و با امکانات زیاد آن آشنا شده باشید این مژده رو به شما میدم که این قالب خبری نیز مانند قالب صحیفه می باشد با امکانات جدید دیگر , البته وقتی گفته میشه این قالب خوراکه برای سایت های خبری , بدین منظور نیست که این قالب فقط برای سایت های خبری هستش شما می تونید در هر سایتی با هر موضوعی از این قالب ها استفاده کنید.

الب خبری جریده در یک بسته بندی عالی می باشد همراه با پنل تنظیماتی حرفه ای که به راحتی می تواننید کنترل قالب رو در دست بگیرید , و همچنین دارای 6 بخش ابزارک اختصاصی می باشد و دارای 35 ابزارک حرفه ای و فوق العاده و اما یه ویژگی بزرگ قالب خبری وردپرس اینه که با افزونه ی فروشگاه ساز WooCommerce سازگاری داره و می توان از آن به عنوان یک قالب فروشگاهی نیز استفاده کرد .

خوب در زیر به برخی از ویژگی های قالب اشاره می کنم :

شما درباره ی قالب مجله ی خبری حرفه ای وردپرس فارسی ( قالب jaride ) چه فکر می کنید مشتاقانه منتظر دیدگاههای شما هستم.

ارائه ای از ::. بیگ تم .::

در ضمن یاد آوری کنم با پاک نکردن  لینک فوتر , ما رو یاری کنید تا قالب های حرفه ای و قدرتمند و زیبای دیگر وردپرس فارسی رو براتون قرار بدیم . اگر به سایت های دیگه که این قالب خبری رو برای دانلود قرار دادن سر بزنید و قالب رو دانلود کنید می بینید که فایل فوتر رو کد کردن ( یعنی با ویرایش فایل فوتر کل قالب به هم میریزه ) با اسکریپت و با برنامه ی خاصی این کار رو انجام میدن , ولی بنده این کارا رو نمی کنم , شاید شما لازم به ویرایش این قسمت داشته باشید , پس اگر دوست دارید قالب های حرفه ای دیگری در سایت قرار داده بشه لطف کنید لینک رو پاک نکنید.

[button_download url=https://bigtheme.ir/wp-content/uploads/bigtheme-jarida.zip bottom_text=”قالب مجله ی خبری وردپرس”]دانلود رایگان[/button_download]

***  جهت بازدید از ورژن جدید قالب کلیک کنید  ***

 

خروج از نسخه موبایل