نماد سایت بیگ تم

معرفی بهترین افزونه های بخش های مختلف وردپرس

طول یک ماه گذشته،افزونه هایی زیادی رو از وردپرس معرفی کردیم.در این میان،سعی شد بهترین افزونه هارو از دسته بندی های مختلف وردپرس مثل، افزونه های سئو وردپرس  ،افزونه های داشبورد وردپرس، افزونه های مربوط به کاربران وردپرس و… رو بررسی کردیم.در ایم مقاله سعی دارم مجموعه ای مفید از فزونه های مربوط به بخش های مختلف وردپرس رو به همراه لینک دانلود شون رو معرفی کنم.بخی از این افزونه ها پیش از این در بین مطالب قبلی سایت بوده.با توجه به تعداد زیاد افزونه ،به صورت اجمالی بررسی می کنیم.این افزونه های ازبین تعداد زیادی از افزونه ها گلچین شدن که آمار دانلودشون بالاتر بوده و در عین حال رایگانن!

افزونه وردپرس:معرفی بهترین افزونه های بخش های مختلف وردپرس

دسته اول: بهترین افزونه های بک آپ گیری و امنیتی وردپرس

افزونه Better WP Security

افزونه ای جهت حفظ امنیت سایت شما…امکان حفظ عکس ها و مطالب رو ایجاد می کنه و تا حدی می تونید با این افزونه در برابر هک شدن حتی مقابله کنید.

دانلود افزونه

افزونه force strong password

این افزونه جهت حفظ اطلاعات کاربرانه.به این صورت که هنگام ثبت نام روی قدرت پسورد و امنیتش حساسه و تا پس استفاده شده مطابق با استاندارد امنیتی نباشه ثبت نام صورت نمی گیره.

دانلود افزونه

افزونه Limit the number of login attempts

این افزونه کاربردی مشابه در ورود پسورد اغلب ابزار ها مثل موبایل،کارت های بانکی و…داره.به این صورت که  برای تلاش دوباره ورود به حساب پس از وارد کردن پسورد غلط،محدودیت در نظر گرفته می شه.

دانلود افزونه

افزونه Wp Activity

افزونه ای جهت ثبت فعالیت کاربران سایت،ایجاد بلک لیست و افزودن نام  کاربان خاطی به  آن،چک نظرات جدید فرد،بررسی فعالیت فرد در پروفایل شخصیش مثل حذف پست ها (مثلا پست های انجمن سایت) ،آپدیت عکس ها و….

دانلود افزونه

دسته دوم: افزونه های سرعت بخشی و بهینه سازی مطالب:

افزونه wp-smushit

افزونه ای جهت سرعت بخشی در بارگذاری مطالب و ایندکس عکس ها

دانلود افزونه

افزونه wp-dbmanager

این افزونه برای بهینه سازی دیتابیس،تعمیر دیتابیس و رفع اختلالات،حذف بک آپ در دیتا بیس و به طور کلی مدیریت دیتا بیس کاربرد داره و با کاهش نقوص و صرفه جویی در فضا نقش مهمی در سرعت  لودینگ سایت داره.

دانلود افزونه

دسته سوم:افزونه های ناحیه ی مدیریت وردپرس

افزونهbroken link checker

افزونه ای جهت گزارش خرابی لینک به مدیر سایت.مهم تر این مزیت این افزونه اینه که کاربر ها با لینک خراب کمتر مواجه می شن و  شما از  این که برخی از لینک ها مشکل دارند از طریق افزونه آگاه میشید!

دانلود افزونه

افزونه Relevanssi

افزونه ای برای جایگزینی موتور جست و جو ی قوی تر با جست و جوی اصلی وردپرس! دارای قابلیت ایجاد ظاهر سفارشی و  قالب  ویژه.در خیلی از سایت ه بخش جست وجو در سایت وجود داره که معمولا مطمین نیستن!چرا که شما مطلب مشابه رو در گوگل سرچ می کنید و در همون سایت پست رو پیدا می کنید ولی با جست وجو داخلی سایت به نتیجه ای نمی رسید.راه ساده تر برای رفع این مشکل استفاده از این افزونست.این افزونه نتیجه رو با دقت بیشتری نمایش می ده و سرچ دقیق تری بین محتوا داره.

دانلود افزونه

دست آخر:افزونه های ارتقا محتوای سایت

افزونه wp-to-twitter:

افزونه ای برای به روز رسانی همزمان سایت و پیج توییتر سایت شما.

دانلود افزونه

افزونه social-media-widget:

اگه قالب شما لینک های به اشتراک گذاری رو نداره ویا دوست دارید لینک های شما متنوع تر باشن،از این افزونه استفاده کنید.این افزونه آیکن لینک های مربوط رو در 3 سایز،4 استایل نمایش دلخواه نمایش میده.

از جمله لینک هایی که با این افزونه درج می شن:

 

و….

دانلود افزونه

با آرزوی توفقیق روزافزون برای شما

منبع:بیگ تم

خروج از نسخه موبایل