معروف‌ترین شهربازی‌های دبی

دبی، شهر آسمان‌خراش‌ها و تجملات، بهشت آن دسته از عاشقان هیجان و سرگرمی است. این شهر میزبان مجموعه‌ای از شهربازی‌های روباز و سرپوشیده است که هر کدام دنیا‌ها و تم‌های منحصر به فرد خود را دارند. از غرق شدن در دنیای شخصیت‌های کارتونی و ابرقهرمان‌ها در شهربازی‌های موضوعی گرفته تا تجربه سرعت و آدرنالین در شهربازی‌های روباز، دبی برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. در ادامه، نگاهی به معروف‌ترین شهربازی‌های دبی می‌اندازیم و به طور خلاصه، به ویژگی‌ها و جذابیت‌های هر کدام اشاره می‌کنیم.

شهربازی‌های دبی

دبی، مهد تفریحات و سرگرمی، میزبان شهربازی‌های متعددی است که هر کدام رنگ و لعاب خودشان را دارند. معروف‌ترین شهربازی‌های این شهر عبارتند از:

شهربازی کیدزانیا دبی

کیدزانیا دبی، دنیایی واقعی برای کودکان 4 تا 16 ساله است که در آن می‌توانند با بیش از 80 شغل مختلف در محیطی شبیه‌سازی شده، از جمله دکتر، آتش‌نشان، پلیس، نانوا و مهندس آشنا شوند. در این شهربازی آموزشی، کودکان با مفاهیمی مانند پول، مدیریت زمان و کار گروهی نیز آشنا می‌شوند و می‌توانند با پول “کیدزوس” که در قبال کار دریافت می‌کنند، خرید انجام دهند. کیدزانیا مکانی عالی برای سرگرمی، آموزش و افزایش اعتماد به نفس کودکان است و می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز برای تمام خانواده رقم بزند.

شهربازی آی ‌ام جی ورلدز ادونچر

آی ‌ام جی ورلدز ادونچر، بزرگترین شهربازی سرپوشیده در دنیا، با تم شخصیت‌های کارتونی و ابرقهرمانی، مکانی رویایی برای عاشقان هیجان و سرگرمی در هر سنی است. در این شهربازی می‌توان از ترن هوایی‌های هیجان‌انگیز، نمایش‌های زنده و شخصیت‌های محبوب لذت برد. از جمله جذابیت‌های آی‌ ام جی ورلدز که هر مراجعه کننده‌ای را دچار هیجان می‌کند، می‌توان به بخش مارول، بخش کارتون نت‌ورک، بخش دایناسور‌ها و منطقه فرهنگ عربی اشاره نمود.

شهربازی موشن گیت دبی

موشن گیت دبی، یکی از بزرگترین شهربازی‌های تم هالیوودی در خاورمیانه، دنیایی از فیلم‌ها و شخصیت‌های محبوب را به هر گردشگر ارائه می‌دهد. در این شهربازی می‌توان در ۵ منطقه مختلف، با تم فیلم‌های استودیو‌های معروف مانند کلمبیا پیکچرز، دریم ورکس، لاینزگیت و اسمورف‌ها گشتی زد و از جذابیت‌های آن‌ها لذت برد.

پارک آبی آکواونچر دبی

این پارک آبی که در کنار هتل آتلانتیس پالم واقع شده است، یکی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی جهان است. این پارک با وسعت ۴۲ هزار متر مربع، دارای بیش از ۳۰ سرسره آبی، رودخانه خروشان، استخر موج مصنوعی، آکواریوم و منطقه بازی کودکان است. از خصوصیات محبوب آن، می‌توان مواردی از قبیل سرسره آکوا کوندا، سرسره سقوط آزاد آکوا ونتور، رودخانه خروشان آکوا ریور، استخر موج مصنوعی آکوا پول، آکواریوم شگفت‌انگیز آکوالوست و منطقه بازی پنگوئن پلا را نام برد.

شهربازی لگولند دبی

این شهربازی در مجموعه دبی پارک و ریسورت واقع شده و حقیقتاً یک مقصد تفریحی رویایی برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال است. این شهربازی با تم لگو، که دارای ۱۵ بخش مختلف از جمله: لگو سیتی، سرزمین ماجراجویی، دنیای تصورات، سرزمین مصریان و منطقه آب لگو است، با بیش از ۶۰ وسیله بازی، نمایش و فعالیت آموزشی و سرگرم‌کننده در حال فعالیت است.

شهربازی ماتل پلی تون

شهربازی ماتل پلی تون دبی، یک شهربازی سرپوشیده و مفرح است که در مرکز خرید سیتی واک دبی واقع شده و برای کودکان در رده سنی ۲ تا ۱۰ سال طراحی شده است. در این شهربازی فرزندان شما می‌توانند در مینی شهر ماتل بازی کنند، با شخصیت‌های محبوب کارتونی مانند بارنی و دوستان، توماس و دوستان، باب معمار، آنجلینا بالرین و آتش نشان سام ملاقات کنند، و از فعالیت‌های آموزشی و سرگرم‌کننده لذت ببرند.

شهربازی مادهش ولد دبی

این تفریحگاه که فقط در فصل تابستان فعال است، یک شهربازی روباز با تم عربی است و در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می‌شود. این شهربازی با ارائه انواع وسایل بازی برای کودکان و بزرگسالان، نمایش‌های زنده، غذا‌های لذیذ و فعالیت‌های فرهنگی، یک مکان سرگرم‌کننده و مناسب برای خانواده‌ها است. ترن هوایی و چرخ و فلک، نمایش‌های زنده، غذا‌های لذیذ و فعالیت‌های فرهنگی، از جمله جذابیت‌های این شهربازی است.

شهربازی مجیک پلنت دبی

شهربازی مجیک پلنت دبی، یک مجموعه سرگرمی با شعبه‌های متعدد در مراکز تجاری بزرگ دبی از جمله امارات مال واقع است. این مجموعه که به شهربازی سیاره جادویی معروف است،‌ طیف وسیعی از بازی‌ها و فعالیت‌های تفریحی را برای تمام سنین ارائه می‌دهد. در این شهربازی می‌توانید از بازی‌های ویدیویی، ماشین‌های سکه‌ای، بولینگ، لیزرسر، و سینما لذت ببرید. همچنین در برخی از شعبه‌های مجیک پلنت، منطقه بازی کودکان و کافه نیز وجود دارد. مجیک پلنت با ارائه محیطی مفرح و قیمت‌های مناسب، مکانی‌ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان در روز‌های گرم و یا بارانی در دبی است.

شهربازی بالیوود پارک دبی

این شهربازی اولین پارک تم بالیوودی در جهان، دنیای رنگارنگ و پرهیجان فیلم‌های بالیوود را به شما ارائه می‌دهد. در این پارک می‌توانید در ۵ منطقه مختلف، با تم فیلم‌های معروف هندی گشت بزنید، از نمایش‌های زنده و موسیقی و رقص‌های بالیوودی لذت ببرید، و سوار بر ترن هوایی‌ها و وسایل بازی هیجان‌انگیز شوید. پارک بالیوود با ارائه طعم لذیذ غذا‌های هندی، محیطی جذاب و سرگرم‌کننده، در راستای ایجاد یک روز فراموش نشدنی برای شما و خانواده‌تان حرکت خواهد کرد.

سخن پایانی

دبی، شهری مدرن و پر زرق و برق، محلی است که در آن می‌توانید بهترین تجربه‌های تفریحی را داشته باشید. یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر، شهربازی‌های متعدد و منحصر به فرد آن است که برای هر سلیقه و سنی چیزی برای ارائه دارند. از شهربازی‌های روباز و هیجان‌انگیز مانند واندرلند و موشن گیت گرفته تا پارک‌های آبی بزرگ و مدرن مانند آکواونچر و وایلد وادی، و همچنین شهربازی‌های پوشیده و خانوادگی مانند مجیک پلنت و کیدزانیا، در دبی می‌توان یک روز پرماجرا و فراموش نشدنی را تجربه کرد.

منبع: https://mogepark.com/product-category/%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/indoor

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *