نماد سایت بیگ تم

مناقصات شهرداری و خدمات شهری

مناقصات شهرداری و خدمات شهری - تصویر 1

خدمات شهری چیست :

شهرداری ها بابت خدماتی که به شهروندان ارائه می نمایند وجوهی را تحت عناوین عوارض و بهای خدمات دریافت می نمایند. در هر محدوده و یا حریمی که شهرداری عوارض ساختمانی را دریافت می نماید ، موظف به ارائه کلیه خدمات شهری می باشد  که به آن خدمات شهری گفته میشود.

برای موفقیت بیشتر و شرکت در بهترین و مطمئن ترین مناقصه ها ، مزایده ها و استعلام ها در این زمینه (مناقصات شهرداری)، شما را به مرکز اطلاعات مناقصات و مزایدات ایران (زنجیره معاملاتی آریاتندر) راهنمایی مینمایم.

وظایف خدمات شهری چیست :

تجهیزات مکانیزه در خدمات شهری :

از ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری میتوان به انواع ماشینهای جاروب مکانیزه، خودروهای جمع آوری و حمل زباله مکانیزه ( مینی پک حمل زباله )، ماشینهای آتش نشانی و خدمات ایمنی، ماشینهای خط کشی و شست و شوی خیابانها و المانهای شهری، ادوات هرس و سمپاشی درختان، تجهیزات زمستانی از قبیل انواع نمکپاش های مکانیزه و دستگاههای برف روبی، ماشین حمل اموات و … اشاره نمود.

شهرداری و شهردار :

شهرداری مؤسسه‌ای است که برای اداره بهتر شهر به وجود آمده و خدماتی به ساکنان شهر ارائه می کند. کارکنان شهرداری برای داشتن شهری زیباتر و آسایش زندگی ساکنان شهر تلاش می کنند.  به نهاد اجرایی عمومی و غیردولتی محلی گفته می شود که زیر نظر شهردار اداره شده و وظیفه آن جمع‌آوری و حمل زباله شهری، صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری، پیش گیری از جرم و جنایت، خدمات آتش نشانی پاکیزه نگاهداشتن شهر، دریافت عوارض شهری از شهروندان، برقراری نظم در شهر و نظارت بر نیروهای راهنمایی و رانندگی می باشد

مهم ترین خدمات شهرداری :

وظایف شهردار چیست :

شهرداری ها در سرتا سر جهان و مخصوصا در کشورهای توسعه یافته، دارای وظایف مختلف و متعددی می باشند. اما در ایران، وظایف شهرداری ها میان سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی زیادی توزیع شده است. در کل وظایف شهرداری ها را می توان به 5 گروه ذیل تقسیم بندی نمود:

خروج از نسخه موبایل