چجوری موندگاری رژلب رو زیاد کنیم

چجوری موندگاری رژلب رو زیاد کنیم

رژلب ها یکی از اون محصولاتی هستن که میشه گفت تکمیل کننده ی میکاپ شما هستن و خب قطعا شما هم دوست ندارین وسط روز رژلبتون پاک بشه و یا به هم بریزه و یا این که وقتی نوشیدنی میخورین رد رژلب روی لیوانتون بمونه. برای این که این اتفاق نیوفته نیازی نیست حتما از محصولات 24 ساعته استفاده کنید، ما اینجا میخوایم یه سری ترفند رو بهتون یاد بدیم که هر رژلبی رو که استفاده میکنید موندگاری خیلی خوبی برای شما داشته باشه.

روش های بالا بردن موندگاری رژلب :

لایه برداری لب:

لایه برداری لب یکی از بهترین روش هاست که میتونه باعث بشه رژلب شما موندگاریش بالا بره. همونطوری که هر محصول پوستی و آرایشی روی پوست صاف خیلی بهتر قرار میگیره ، یک رژلب اصل هم روی پوستِ لبی که لایه برداری شده خیلی بهتر میشینه. برای این کار میتونید از اسکراب ها استفاده کنید و یا این که خودتون دست به کار بشین اسکراب درست کنید.

لب هاتون رو آماده سازی کنید:

درست مثل پوست که باید از پرایمر ها استفاده کرد، میتونید برای لب هم از بالم لب اورجینال به عنوان یک پرایمر عالی استفاده کنید . برای این کار قبل از شروع میکاپتون بالمتون رو روی لب بزنین تا حسابی رطوبت رسانی بشه و بعد در انتها که میخواین رژ رو بزنین مقدار اضافی بالم رو پاک کنید و بعد رژلب رو بزنین.

از رژلب های مات استفاده کنید:

رژ مایع مات باعث میشه رژلب خیلی بهتر روی لب بمونه ، در مقایسه با رژلب های شاین دار و براق . پس یکی از بهترین روش هایی که میتونید انجام بدین این هست که از یک محصول مات و مایع استفاده کنید.

رژلب رو فیکس کنید.

از بهترین کارهایی که میتونید بکنید اینه که رژلبتون رو فیکس کنید. درست مثل میکاپ پوستتون باید این کار رو برای لبتون هم انجام بدین. به این شکل که شما رژلبتون رو استفاده میکنید و بعد یک دستمال کاغذی بین لبتون بذارین و فشار بدین ، دوباره رژلب رو روی لبتون بزنید و باز دستمالتون رو بین لبتون فشار بدین. در نهایت براشتون رو بردارین توی پودر فیکس بزنید و بعد تکون بدین تا مقدار خیلی کمی فقط روی براشتون بمونه در نهایت اون رو روی لبتون قرار بدین.

رژلب رو سنگین نکنید.

یادتون باشه این که لایه ی نازک از رژلبتون بزنید خیلی موندگاریش رو بیشتر میکنه تا این که چند لایه روی هم بزنین و اون رو ضخیم کنید.

این ها روش و تکنیک های اصلی برای بالا بردن موندگاری رژلب هستن. در کنار این ها یادتون باشه این که چه محصولی رو خریداری میکنید خیلی خیلی روی ظاهر نهایی میکاپتون تاثیر داره . برای همینم پیشنهاد میکنم محصولاتتون رو از مای سفورا که یکی از بهترین ها برای خرید محصولات و پوستی و آرایشی هست تهیه کنید. این سایت بهترین های روز دنیارو داره که میتونید از مشاورینشون راهنمایی بگیرین و در نهایت بهترین محصول رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *