قالب وردپرس wordpress theme

انتخاب قالب وردپرس برای سایت wordpress

قالب وردپرس wordpress theme

امروزه سایت های زیادی با مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند و روز به روز در با سرعت زیادی در حال رشد می باشد , بیشتر دوستان درخواست داده بودن که قالب سایت رو باید از روی چه معیارهایی انتخاب کنیم یعنی بهتره از چه قالبی برای سایت خود استفاده کنیم , حالا یکی سایت خبری , شرکتی , ورزشی , طراحی , فروشگاه , دانلود , تفریحی , پرتالی و … به همین دلیل تیم بیگ تم با تجربه ای که در این زمینه دارد راه های انتخاب بهترین قالب رو برای سایت های وردپرس در این بخش ارائه میدهد و امید آن داریم که این آموزش به شما عزیزان کمک کنه تا با انتخاب یک قالب خوب و کامل قدم محکم تری در راستای کار خود بردارید.

اشتباهات بزرگ در انتخاب قالب وردپرس برای سایت

بعضی وقتا برخی از دوستان هستن که انتخاب قالب رو کار آسونی در نظر می گیرن , مثلا یه قالبی رو از یه سایتی دانلود می کنن یا میخرن میان قالب رو روی سایت خود نصب می کنن و بعد از یه ماه به خودشون میگن رنگش خوب نیست , فونتاشم به درد نمی خوره , از روزی که این قالب رو نصب کردم بازدید سایتم کم شده و دیگر سوال ها بعد از پیدا کردن یه پاسخ برای خود میره دنبال قالب بعدی و … که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. با تجربه ای که در این زمینه دارم پیشنهاد می کنم در انتخاب قالب برای سایتتون دقت کنید.امروزه وب سایت های زیادی در زمینه ی خبر فعالیت می کنن که خدا رو شکر برای این سایت ها قالب های زیادی وجود داره و نباید زیاد مشکل داشته باشن البته دقت لازم رو باید بکنن که یه ماه نشده قالب رو عوض نکنن. بیشتر مشکل ها در انتخاب قالب برای سایت های شرکتی و تجاری هستش حتما قالب های زیادی تو سایت ها مختلف دیدید این مورد رو که میگن فقط به قالب های تجاری مربوط نمی شه بله نمیشه همون طور که میدونید امروزه قالب های حرفه ای برای مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده شما می تونید به راحتی هر یک از این قالب رو که مورد علاقه ی شماست و می دونید که برای سایتتون این قالب خوبه می تونید قالب رو دانلود یا خریداری کنید و روی سایتتون نصب کنید نکته ای که می خوام بگم اینه که هیچ وقت از شورتکد استفاده نکنید , مثلا یه قالب رو نصب کردید دارای شورتکدهای زیادی هستش که شما هم از این شورتکدها مثل اب خوردن تو مطالب و برگه های سایتتون استفاده می کنید و مدت ها می گذره مثلا 6 ماه گذشته و شما هنوز از اون قالب استفاده می کنید و حالا می خواید که قالب رو عوض کنید , قالب بعدی که انتخاب خواهید کرد دیگه اون شورتکدها رو نداره و کل این 60 ما شما بین مطالب و پست های سایت از شورتکد استفاده کردید.

حالا ممکن لینک باشه … وای ؟؟؟ کل ایندکس های سایت تو گوگل به خطا می خوره.!

چه قالبی برای سایت وردپرس انتخاب کنیم ؟؟؟

سعی کنید ابتدا به موضوع کاری خود فکر کنید , آیا من می خوام محصول بفروشم ؟‌ چیزی معرفی کنم ؟ سایت اندروید می خوام بزنم ؟‌ می خوام شرکتم و معرفی کنم ؟ سایت ورزشی فوتبال می خوام بزنم ؟ سایت خبری برای شهرم می خوام بزنم ؟ سایت مجله ی خبری برای ارائه ی خبر شرکت های بزرگ ؟ معرفی بازی و …

دانلود رایگان یا خرید غیر رایگان قالب

واقعا من می خوام چه سایتی داشته باشم ؟ جواب این سوال به کار و شغل  شما مربوط میشه … بعضی وقت ها لازمه هزینه ای پرداخت کنید حالا چه کم چه زیاد … شاید قالبی که مد نظر شماست تو اینترنت به صورت رایگان موجود نباشه البته قالب های زیادی تو هر زمینه ای تو اینترنت یافت میشه شاید دقیقا همون که شما می خواید نباشه.

ظاهر قالب چطور باشه خوبه

به زرق و برق دار بودن زیاد فکر نکنید , سعی کنید قالبی که انتخاب می کنید امکانات لازم رو داشته باشه تا به نحو احسن بتونید خدماتتون رو ارائه بدید. فکر کنید درباره ی کارتان ؟ آیا بازدید کنندگام من با موبایل و تبلت ممکن به سایت مراجعه کنن ؟ اگر موضوع سایت شما به گونه ایست که بازدید کنندگان زیادی با دستگاههای موبایل , تبلت و … به سایت شما مراجعه می کنند حتما باید سایتتون برای هر دستگاهی پاسخگو باشه ( رسپونسیو ) , قالب و  ظاهر سایت باید طوری باشه کاربر پسند و موتور جست و جو پسند , بهتره با همه ی مرورگرها سازگاری کامل داشته باشه شما از فایرفاکس استفاده می کنید یا هر مرورگر دیگه اما دیگرا از مرورگرهای دیگر …

قالب وردپرس wordpress theme

 افزونه های وردپرس  امکانات جالبی رو به سایت اضافه می کنن اما سعی کنید کمتر از افزونه ها استفاده کنید و امکانی که می خواید ساییتون داشته باشه داخل خود قالب باشه بهتره.

امیدوارم که این اطلاعات در انتخاب قالب بهتون کمک کنه … آرزومند بهترین ها برای شما …

دیدگاهاتون در رابطه با این موضوع رو در قسمت دیدگاههای همین پست مطرح کنید تا دیگر دوستانمون هم استفاده کنن. فراموش نکنید با اشتراک در خبرنامه تازه ترین های سایت رو در ایمیل خود داشته باشید.

یک پینگ

  1. پینگ‌بک: از قالب های وردپرس شورت کد دار استفاده نکنیم| قالب های وردپرس |بیگ تم

یک نظر

  1. ازاده

    سلام
    من میخوام یک وبلاگ داشته باشم برای معرفی بیشتر محصولات فروشگاهیم اما فروشگاهم را با پرستاشاپ نصب کردم میشه من را بیشتر راهنمایی کنید چه قالبی باشه بهتره

  2. هادی قربانی

    سلام امیز عزیز
    با افزونه های وردپس می تونید چت روم راه اندازی کنید

  3. بهنام

    سلام
    من میخوام سایتی دانشجویی راه اندازی کنم که بیشتر جنبه شیر اصلاعات،معرفی،و گاها فروش محصولی(مثلا کتاب)رو داشته باشه!
    لطفا راهنمایی کنید که از چه قالبی استفاده کنم؟

  4. هادی قربانی

    سلام , سوالتون رو جای خوبی مطرح کردید
    برای همچین سایتی , امکاناتی که می خواید رو در نظر بگیرید , سعی کنید حرفه ای باشید یعنی فکر جایی رو بکنید که چندین هزار بازیدد کننده دارید اگه از ابتدای کار بهش فک نکنید حتما در اینده مشکل پیش میاد.
    قابلیت های قالب ( امکان پخش فیلم آنلاین , بخش دانلود در ابتدای کار و در اینده , در کل باید قدرت داشته باشه ) , یکی از مهترین موراد برای سایت فیلم سرعت بارگذاری هستش پس باید کاملا بهینه باشه.
    سه ستونه باشه خیلی بهتره , یه پیشنهاد هم بکنم یه نگاهی به اسکریپت ها بندازید ( اسکریپت های ساخت سایت فیلم ) , واقعا قدرت فوق العاده ای دارن.

  5. مهراد جعفری نسب

    با سلام
    من میخواهم یک سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی بزنیم یه قالب مختصر و عالی میخوام حتی حاضرم بخرم ولی قالب تک و خوبی باشه…
    لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *