نماد سایت بیگ تم

قالب شرکتی وردپرس alterna – پوسته حرفه ای

قالب شرکتی وردپرس alterna - پوسته حرفه ای

قالب شرکتی وردپرس alterna - پوسته حرفه ای

اینبار یک قالب شرکتی وردپرس آماده کردیم یک قالب حرفه ای برای سایت های شرکتی و تجاری وردپرس , با جرات میشه گفت حرفه ای ترین قالب وردپرس شرکتی در بین سایت ها هستش در ادامه با این قالب شرکتی بیشتر اشنا خواهید شد.

قالب شرکتی وردپرس alterna یکی از بهترین قالب های سایت تم فارست ( themeforest ) هستش , با این قالب شرکتی می توانید برای سایت تجاری و شرکتی خود یک پوسته حرفه ای نصب کنید و در کنار سایت یک فروشگاه زیبا داشته باشید , بله قالب از افزونه فروشگاه ساز ووکامرسی کاملا پشتیبانی  می کنه و محصولات رو به زیبایی به نمایش میزاره.*

با این قالب شرکتی وردپرس می توانید سایت خود را به مشتریانی که با گوشی های موبایل , تبلت و … به سایت شما مراجعه می کنند به زیبایی و بدون نقص نمایش دهید , بله این قالب کاملا رسپانسیو بوده و پاسخگو برای هر دستگاهی می باشد.

در قسمت بالای سایت می توایند آرم شرکت , منو ها و … با 5 استایل مختلف و بسیار زیبا به نمایش بگذارید , این 5 استایل آنقدر زیبا و حرفه ای هستن که در انتخاب آنها ساعت ها باید فکر کنید. همچنین دارای گزینه ای در بخش کنترل پنل قالب هستش که اگر فعال باشد می توانید یک نوار رنگی بسیار زیبا با محتویات دلخواه به مشتریان و کاربران سایت نمایش دهید.

مدت فارسی سازی این قالب شرکتی وردپرس بیشتر 20 روز طول کشیده , تا با کیفیت عالی و بدون مشکل آماده سازی شده برای انهایی که می خواهند سایت شرکتی و تجاری خود را حرفه ای به نمایش بگذارند.

برخی از ویژگی های قالب شرکتی وردپرس alterna

[list_tick]

[/list_tick]

ویژگی هایی که در بالا نام برده شد فقط بخش کوچکی از امکانات و قابلیت های این قالب شرکتی وردپرس هسش , لینک دموی آنلاین قالب در زیر قرار داده شده حتما وارد دمو بشید همه ی برگه های و قابلیت های این قالب حرفه ای وردپرس رو ببنید.

قالب به صورت رایگان ارائه میشود و بیگ تم هیچ مسئولیتی در قبال این فایل ندارد و پشتیبانی بروی سرویس های رایگان ارائه نمیشود

.

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل