نماد سایت بیگ تم

افزونه های کاربردی برای عضویت و ورود به وردپرس

دوستان و کاربران عزیز سایت بیگ تم سلام!در ادامهء آموزش های وردپرس که امیدوار هستم مفید واقع بشه,یک آموزش دیگر را امروز با هم بررسی میکنیم.پس تا انتها با ما همراه باشید.در آموزش امروز قصد داریم تا در مورد افزونه هایی که برای عضویت و ورود به وردپرس کاربردی و مفید هستند را به شما معرفی کنیم و همینطور لینک دانلود آنها را از وب سایت وردپرس برای شما قرار دادیم.همچنین  در مورد راه اندازی این افزونه ها هم توضیحی ارائه شده است.

 افزونه های کاربردی برای عضویت و ورود به وردپرس

برنامه ی امروز در مورد فرم های ورود و عضویت وردپرس هست که برخی از اونها رو انتخاب کردم تا با هم بررسی کنیم. امیدوارم مثل همیشه با انرژی خوبی که دارید من رو همراهی کنید.

در همیار وردپرس افزونه های کاربردی و زیادی برای ضویت و ورود به داشبورد وردپرسی معرفی شده. البته همونطور که می دونید خود وردپرس سیستم بسیار ساده ای داره که میتونه این کار رو انجام بده و شما هم میتونید روی همین فرم ورود امکانات زیادی رو اضافه کنید، یکی از این امکانات اضافه کردن رایانامه یا همون ایمیل هستش، یعنی اینکه کاربر شما هم با نام کاربری و هم با ایمیل بتونه وارد بشه، و یا اینکه با افزودن افزونه های امنیتی مثل کپچا امنیتش رو تامین کنید.

۵ افزونه کاربردی برای عضویت و ورود به وردپرس

در کنار این مورد افزونه های خوبی وجود دارند که با استفاده از اونها میتونید فرم ورود و عضویتون رو جذاب تر و امکانات اون رو بیشتر کنید.

افزونه ی ساده و  کاربردی TML

این افزونه وردپرس در کنار سادگیش میتونه خیلی راحت و خوب عمل کنه، به محض اینکه این افزونه رو فعال کنید نام TML در داشبورد وردپرسی به چشم شما خواهد خورد و با رفتن به داخل تنظیماتش میتونید با تیک زدن مواردی که مشخص شده امکاناتی رو به این افزونه اضافه کنید و از اون بهره مند بشید. با تیک زدن هر گزینه، مواردی به داشبورد اضافه میشه که میتونید تنظیمش کنید.

دوستانی که قصد دارند فرم ساده ای بسازند اما در کنار اون امکانات متوسطی رو داشته باشند می تونن از افزونه ی ورود و عضویت TML  استفاده کنند و اطلاعات کامل اون رو در مطالب قبلی مشاهده نمایند.

 

صفحه افزونه عضویت و ورود به وردپرس

افزونه ی blue login style

این افزونه دارای طرح های متنوع و زیبایی هستش که خودتون میتونید انتخاب کنید. عملکرد این افزونه بدین شکل هستش که پس از فعال سازی در بخش نمایش به شما تنظیماتی رو نشون میده.

قسمتی که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای مشخص کردن لوگوی صفحه ی ورودی است که هر نوع تصویری رو میتونید به عنوان لوگو انتخاب کنید و گزینه ی دوم با عنوان تنظیمات صفحه ی ورود به شما امکان مشخص کردن رنگ باکس ورودی و موارد ریز دیگری رو میده.
در واقع این افزونه فقط میتونه افزونه ی ورود به پنل مدیریت شما باشه و عملکرد بسیار ساده ای داره. پس اگه دوست دارید که پیج ورودی به پنل ادمین خودتون رو زیبا کنید می تونید از این افزونه ی چند رنگ استفاده کنید.

صفحه افزونه عضویت و ورود به وردپرس

 

ولی گاهی اوقات دوست داریم که صفحه ی ورودی و عضویت ما بسیار زیبا باشه و به صورت ایجکسی با امکانات ویژه پیاده سازی بشه! دو افزونه ای که به صورت ایجکسی پیاده سازی شدند عبارت است از :

افزونه ی عضویت و ورود به وردپرس Ninety Ajax login/register

بعد از فعال سازی این افزونه با مراجعه به بخش ابزارک ها میتونید اون رو در هر جایی از قالب خودتون قرار بدید و یا از کد کوتاه شده ای که در مطلب این افزونه ذکر شده استفاده کنید! این افزونه بیشتر برای سایت هایی که عضو گیری میکنند و میخوان که عضویت های سایت رو به صورت لحظه ای در صفحه ی اصلی مشاهده کنند خوبه و پیشنهاد میشه.

صفحه افزونه عضویت و ورود به وردپرس

 

افزونه ی عضویت و ورود به وردپرس Ajax bootmodal login

یکی از بهترین افزونه های ایجکسی هست که امکان ایجاد پنجره ی پاپ آپ داره! شما میتونید با نصب این افزونه و انتخابش توسط ابزارک ها هم عضو گیری داشته باشید و هم به پنل سایت وارد بشید! در هنگام ثبت نام برای شما اینیل ارسال خواهد شد و همچنین میتونید از مدلهای مختلف کپچا بر روی این فرم ورود استفاده کنید.
تنظیمات بسیار زیادی داره که باید تست کنید.

 

صفحه افزونه عضویت و ورود به وردپرس

افزونه ی ثبت نام و ورود به سایت وردپرسی

امکانات ویژه و خوبی داره و بسیار منعطفه! با استفاده از ابزارک ها و شورت کد ها قابل کنترله.

همونطور که ملاحظه کردید افزونه های زیادی هستند که میشه از اونها برای عضویت و ورود استفاده کرد اما من سعی کردم بهترین ها رو برای شما معرفی کنم تا بتونین راحت تر انتخاب کنید.
دوستای خوب وردپرسی اگه پیشنهادات جالب و بهینه ی دیگه ای دارند حتما برای دوستای خودشون در بخش دیدگاه ها قرار بدند.

نصب و فعال سازی این افزونه ها

برای نصب و فعال سازی این افزونه رفع مشکل وارونه شدن تصاویر کافیست ابتدا آن را دریافت و سپس در وردپرس خود نصب و فعال سازی نمایید . برای نصب آن می بایست به زیر منو افزودن که در بخش افزونه های پیشخوان وردپرس قرار دارد مراجعه کرده در صفحه باز شده به سراغ کلید بارگذاری افزونه که در قسمت بالایی صفحه قرار دارد رفته و افزونه را آپلود کنید ، وردپرس خود به خود افزونه را نصب خواهد کرد و نیازی به این که شما کار خاصی انجام بدهید نیست برای فعال سازی افزونه هم کافیست به بخش افزونه های نصب شده که در همان بخش افزونه های پیشخوان وردپرس قرار دارد رفته و پس از یافتن آن در بین لیست افزونه های نصب شده بر روی وردپرستان ، بر روی فعال سازی کلیک کنید تا فعال سازی افزونه انجام شود .

خوب دوستان خوبم!
این آموزش هم به پایان رسید!

نظر شما چیه؟

آیا فکر میکنید افزونه های ثبت نام و عضویت در وردپرس تنها محدود به چند مورد ذکر شده در بالاست؟

مطمعن هستم که پاسخ شما منفی است!

پس اگر شما هم افزونه ای را سراغ دارید که در این زمینه به ما و بقیهء دوستان بیگ تم کمک کند لطفا آن را با ما به اشتارک بگذارید.

پیروز و موفق باشید دوستان!

بیگ تم مرجع وردپرس ، افزونه وردپرس و قالب وردپرس

 

خروج از نسخه موبایل