نماد سایت بیگ تم

قالب وردپرس Be – قالب حرفه ای وردپرس بی تم

امروز قصد داریم قالبی رو به شما معرفی کنیم که از آن می توان به قالب همه کاره وردپرس یاد کرد. قالبی همراه با بیش از 435 دموی آماده. قالبی منعطف و زیبا. بهینه شده برای موتور های جستجو، با سرعت بسیار بالا. دارای افزونه های اصلی و کامل ادغام شده در قالب. اگر به فکر راه اندازی یک سایت حرفه ای هستید. از جمله سایت های فروشگاهی، شرکتی، گالری عکس، هاستینگ، دانلود برنامه و اپلیکشین، دانلود نرم افزار، موزیک، فیلم، سایت های تخصصی پزشکی، مکانیکی، خودرو، کشاورزی و هزار نوع سایت دیگر ما به شما قالب بی Be را معرفی می کنیم.

درباره قالب Be

قالب Be از جمله قالب هایی است که دارای چندین طرح از پیش آماده می باشد. این قالب از 4 قالب بندی مختلف پشتیبانی می کند از جمله:

این قالب از منو های نا محدودی برخوردار است و می توانید به هر میزان که بخواهید از منو های این قالب استفاده کنید. شما می توانید برای هر صفحه از منوی مخصوص به خود استفاده کنید. در ادامه می توانید دمو های این قالب را ببینید:

 

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این قالب نسبت به قالب های وردپرس دیگر می توان به امکان بار گذاری فونت مورد نظر خود پرداخت. بنابراین برای استفاده از فونت های خود دیگر نیازی به نصب افزونه های جانبی نیست و می توانید از خود قالب استفاده کنید. همچنین این قالب دارای 7 طرح مختلف برای هدر می باشد.

 

 

 

نمونه ای از نصب دموی آماده

 

با یک خرید به کلیه دمو های زیر بدون نیاز به لایسنس یا دانش برنامه نویسی دسترسی خواهید داشت

به راحتی به لایه بندی های مختلف مانند تمام صفحه ، گرید ، باکس و غیره دسترسی خواهید داشت !

در ویرایشات جدید قالب Be تغییرات اختصاصی توسط بیگ تم روی قالب اعمال شده است. تغییراتی که سبب افزایش سرعت عملکرد قالب می شود. همچنین فایل های rtl قالب کاملا بهینه سازی شده اند. نکته جالب توجه در مورد این قالب این است که قالب Be هیچ حالت خاصی ندارد. در واقع سایت شما می تواند با سایر سایت های نوشته شده توسط قالب Be کاملا متفاوت باشد. این قالب از دو صفحه ساز گرافیکی قدرتمند بهر می برد. به طوری که نیاز شما را برای ساخت برگه های اختصاصی کاملا برطرف می کند. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در این قالب سازگاری کامل آن با مرورگر های مطرح دنیا می باشد. کد نویس دقیق و طراحی بی نظیر آن باعث شده است تا مشکلی جهت نمایش در مرورگر های مختلف گریبان گیر این قالب نشود.

از دیگر مزیت های این قالب سئوی بسیار حرفه ای و بهینه شده آن است. به طوری که به کمک این قالب در طول مدت زمان کوتاهی می توانید به رتبه خوبی در موتور های جستجو دست پیدا کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی پوسته وردپرس حرفه ای be theme:

امکان ساخت انواع سایت های:

صفحات از پیش آماده شده:

سایر امکانات نظیر:

توجه داشته باشید :

1 . کلیه دمو ها از سرور اصلی (نسخه اصلی و انگلیسی) ایمپورت خواهند شد

2 . دمو های هر ورژن از قالب بصورت کامل قابلیت ایمپورت دارند

3 . با هر بروزرسانی قالب ، دمو های جدید به بخش ایمپورتر دمو اضافه می شود

خروج از نسخه موبایل