نماد سایت بیگ تم

بهترین افزونه های وردپرس در 2015(2)

بهترین افزونه های وردپرس

در ادامه ی پست روز گذشته،به معرفی سایر پلاگین های کاربردی و مطرحی می پردازیم که شاید با خوندن و نصب اونا بتونید نیاز های فرعی سایتتون رو رفع کنید.باما همراه باشید.

افزونه های حرفه ای وردپرس 2015

افزونه تبلیغات adsanity

یک افزونه کامل برای مدیریت تبلیغات که بخش قابل توجهی از کارشو بر سهولت کار  با افزونه برای کاربرانش در نظر گرفته.این افزونه کاملا مشابه افزودن نوشته در وردپرس عما می کنه.لذا می تونید تبلیغات رو در سایدبار،پیج ها و هر نقطه ای که مدنظرتون باشه اضافه کنید.تبلیغات در این افزونه به شیوه های مختلفی می تونه قرار بگیره.از جمله قابلیت هایی که مورد توجه هست:

امکان درج تبلیغات زمان دار

نمایش تبلیغات با استفاده از تنوع های گرافیکی

و…

افزونه گالری envira gallery

یکی از افزونه های خوب برای صاحبان سایت های عکاسی و افرادیکه از تم های ویژه استفاده می کنن.اگر در سایتتون نیاز به گالری تصاویر دارید می تونید از این افزونه استفاده کنید.با این افزونه گالری کاملا ریسپانسیو رو در انواع دستگاه ها خواهید داشت.بهره گیری از افکت های ویژه جهت نمایش تصاویر بدون افت سرعت لودینگ سایت نمونه ای از برتری های  این افزونه حرفه اییه.

افزونه امنیتی login lockdown

این افزونه یک افزونه متداول در وردپرسه و برای امنیت بیشتر سایت طراحی شده .با استفاده از این سایت تعداد دفعاتی که فرد بتونه برای ورود به حساب کاربری خودش تلاش کنه محدود می شه.این افزونه امنیتی وردپرس رو دانلود و نصب کنید.

افزونه مدیریتی term managment tool

دسته بندی و تگ یا برچسب ها دو بخش مهم سایت هستن.بخش هایی که محتوای سایت رو تفکیک می کنه و در سئو موثره.در واقع موتورهای جست وجو از همه ی این امکانات برای ردیابی مطالب استفاده می کنن.اما خیلی از کاربران نمی تونن تفاوت بین این دو قسمت رو تشخیص بدن و تازه کارن.برای مدیریت بهتر این بخش ها و ادیت مستقیم میتونید از این افزونه استفاده کنید.

ساخت جدول با افزونه table press

در ادیتور وردپرس قابلیت ساخت جدول به صورت پیش فرض وجود نداره.در واقع باید جدول هارو خودتون تهیه و قرار بدید.با این افزونه حدول هارو میتونید در انواع پست یا پیج ها قرار بدید.در صورت تمایل میتونید از اطلاعات جدول خروجی بگیرید و در نرم افزای مثل اکسل مشاهده کنید.

افزونه سازگاری سایت با موبایل  wptouch

یکی از افزونه های خوب برای اون دسته از کاربرانی که از قالب های وردپرس غیر ریسپانسیو استفاده میکنن .با این افزونه می تونید نمایش تم سایت رو با هر دستگاهی سازگار کنید.در واقع با این افزونه تم شما سازگاری خودکار پیدا نمی کنه.بلکه شما یک نسخه برای نمایش در سیستم های دیگه مثل موبایل و …میسازید که هر قسمتش رو میتونید سفارشی کنید.

افزونه ساخت آرشیو compact archives

وردپرس به صورت نامنظم یک آرشیو از سایت شما تهیه می کنه که هیچ نظمی برای تعریف نشده.برای یافتن مطالب  به صورت منسجم تر و دسترسی راخت تر این افزونه برای ساخت یک آرشیو کاملا مفیده.

افزونه مدیریتی thirsty affliates

برای مدیریت وردپرس،افزونه های مدیریتی وردپرس متعددی معرفی شده.این افزونه هم یکی از افزونه های مفید برای سهولت کار شماست.امکان ساخت لینک ها مختلف ،ساخت کلمات کلیدی به صورت مختلف به طوری که در سئوی سایت شما موثر باشه و…

سفارشی سازی ویجت ها با افزونه display widget

ویجت ها در صفحات مختلفی به طور پیش فرض نمایش داده میشن.مثلا شاید شما بخواید ویجت اشتراک در خبرنامه رو تنها در یک صفحه خاص نمایش بدید.این بخش رو میتونید با این افزونه سفارشی کنید.

ساخت نقشه سایت با افزونه goole xml sitemap

بارها و بارها این افزونه رو معرفی کردیم .برای ساخت نقشه سایت با افزونه xml site map افزونه رو دانلود و نصب کنید.

روزگار به کامتون

منبع:بیگ تم

 

 

خروج از نسخه موبایل