نماد سایت بیگ تم

افزونه چت گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس

افزونه چت گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس

افزونه چت گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس

افزونه وردپرس چت آنلاین در سایت گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس رو در این بخش می خوایم بهتون معرفی کنیم این افزونه پشتیبانی زنده مناسب برای سایت های شرکتی و فروشگاهی هست که می خواهند مشتریان و بازدیدکننده های سایتشون رو پشتیبانی و راهنماییشون کنن. اسم این افزونه Chat X می باشد که قابلیت چت و گفتگوی آنلاین را به سایت وردپرس شما اضافه می کنه. chat x به عنوان بهترین و پر امکانات ترین افزونه گفتگوی آنلاین وردپرس شناخته شده. در ادامه قابلیت های جذاب و ویژه چت ایکس رو با هم بررسی خواهیم کرد.

افزونه چت آنلاین گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس

اگر دنبال افزونه چت آنلاین برای وردپرس هستید و می خواهید مثل اکثر سایت های فروش هاست و دامنه بهش پشتیبانی زنده در سایت وردپرس راه اندازی کنید , بیگ تم پلاگین Chat X را به عنوان یک افزونه ویژه در این زمینه به شما پیشنهاد می کنه.

افزونه چت آنلاین گفتگو و پشتیبانی زنده در وردپرس

افزونه Chat X با قابلیت های فراوانی که داره این امکان بی نظیر رو به سایت وردپرس شما اضافه می کنه تا به راحتی و به صورت حرفه ای بخش پشتیبانی زنده و گفتگوی آنلاین راه اندازی کنید و با مشتریان و کاربران سایت خود به صورت آنلاین گفت و گو کنید.

برخی ویژگی های کلیدی افزونه وردپرس chat x

همون طور که در بالا مشاهده کردید افزونه چت انلاین و گفتگوی زنده وردپرس chat x قابلیت های بسیاری داره که می تونه نیاز سایت شما رو از این نظر برطرف کنه .

 

ارائه این محصول به یکی از دلایل زیر متوقف شده است :

  • توقف فروش توسط سازنده اصلی
  • مشکلات متعدد در محصول
  • منسوخ شدن محصول
  • بروزرسانی دیر هنگام

پیشنهاد های ویژه دیگر

خروج از نسخه موبایل